NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Άλλος με την βάρκα μας;....

Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Άλλος με την βάρκα μας;....

Τα "ύστερα" του κόσμου!......(που έλεγε κι η συγχωρεμένη η γιαγιά μου).

Τί έγινε καλέ;
Θα ψηφιστεί λέει νομοσχέδιο και θα μπορεί πια το κράτος με νόμο να μου απαγορεύει να γράφω στο blog μου, ό,τι θέλω;

Και πού θα εναποθέτω εγώ μετά, τον πόνο και τον καυμό μου για τα όσα τραβάω η δόλια η μάνα;

Και θα με λογοκρίνουν κιόλας;

Γιατί καλέ;....τί είπα;

Βρε μπας και το "αστροπελέκια" ήταν πολύ ....τολμηρό;

Να δείτε που αυτό φταίει, αυτό έκανε όλη τη ζημιά!

Παρντόν κύριε νομοθέτα μου .....δεν θα το ματαγράψω.....σχωράτε με κι αφήστε με να λέω το ντέρτι μου η ταλαίπωρη η μάνα.

Αμ, το άλλο;

Πρέπει λέει να ορίσω διαχειριστή κι υπεύθυνο του blog.

Να ορίσω, αλλά ποιός θα δεχτεί να μπει υπεύθυνος σε ένα blog που ονομάζεται "άρες, μάρες...κουκουνάρες";

Βρε μπελάς που με βρήκε!

Δεν μού'φταναν τα όσα τραβάω σε δουλειά και σε σπίτι, θά'χω τώρα και τον πέλεκυ της λογοκρισίας πάνω απ' το κεφάλι μου!







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--