NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Να μείνω ή να φύγω;

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

Να μείνω ή να φύγω;

Αναρωτιέμαι ποιόν νοιάζουν αυτά που γράφω.
Γιατί το κάνω;....γιατί επιμένω να διατηρώ αυτό το μπλογκ;....
Όταν το άνοιξα τον Αύγουστο που μας πέρασε ήμουν ενθουσιασμένη.
Κάθε εγγραφή μου έδινε χαρά και κάθε σχόλιο, κάθε καινούργιο άτομο που με ανακάλυπτε και μ'επισκεπτόταν μ'έκανε απέραντα ευτυχισμένη.
Τότε είχα πολύ χρόνο ν'ασχοληθώ, να επισκεφθώ, να διαβάσω, να γνωρίσω και να σχολιάσω πολλούς από σας.
Τώρα τις περισσότερες φορές δεν προλαβαίνω να απαντάω καν στα σχόλιά σας.
Κι αυτό το θεωρώ μεγάλη αγένεια.
Τί εξυπηρετεί λοιπόν η ύπαρξή του;....
Δεν κάνω αυτή την εγγραφή για να εκμαιεύσω καλά λόγια και παρακάλια για να μείνω από σας, όχι.
Την κάνω μόνο και μόνο γιατί όταν βλέπω γραμμένες στο "χαρτί" τις σκέψεις μου, ξεκαθαρίζουν, αποσαφηνίζονται,.....
Δεν ξέρω......τον τελευταίο καιρό όμως, από τη μια, όλο και συχνότερα σκέπτομαι να το "κλείσω" κι από την άλλη πάλι να το αφήσω να υπάρχει κι όποτε έχω χρόνο και κέφι να κάνω κάποια εγγραφή.
Είμαι και παρορμητικό άτομο, μπορεί να μου την δώσει και να πατήσω το delete, εκεί που δεν θα το περιμένω ούτε καν εγώ η ίδια....
Δεν ξέρω....θα δώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--