NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Γιατί μόνο επτά;

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2008

Γιατί μόνο επτά;

Πήρα εντολή απ'τους γειτόνους να γράψω τα 7 σημεία στα οποία είμαι κακή.

Το μόνο εύκολο!...Αλλά βρε παιδιά, αυτόν τον αριθμητικό περιορισμό δεν τον κατάλαβα.

Γιατί μόνο επτά;....Τί να πρωτοχωρέσω η γυναίκα;

Είμαι και large τύπος εγώ...., ακόμα και στα στραβά και τα ανάποδά μου. Όλα τα έχω σε αφθονία!

Ας είναι....για να δούμε θα μας φτάσουν τα επτά ή θα ζητήσω ενισχύσεις και παράταση;

Πρώτα απ'όλα είμαι "ζοχάδας", δεν θέλω και πολύ για να πάρω φωτιά κι έτσι και στραβώσω ποιός είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε.

Δεύτερον επειδή έχω ένα θέμα με την τάξη γενικότερα, γίνομαι γκρινιάρα στους άλλους, περιμένοντας από κείνους να λειτουργούν με το δικό μου τρόπο.

Τρίτον, έχω ένα ύφος που όταν το χρησιμοποιώ, (σε περιπτώσεις που "τα παίρνω") ο άλλος που το εισπράτει ή που θέλει να φύγει άρον άρον ή που θέλει να με πλακώσει στις σφαλιάρες, ενδιάμεση λύση δεν υπάρχει.

Τέταρτον, δεν έχω καμμιά απολύτως σχέση μ'αυτό που λένε "διπλωματία", ότι έχω να σου πω θα στο πω κατάμουτρα και μετά ή που θα τρέχεις να μαζέψεις τα κομμάτια σου ή που θα ψάχνεις για ψυχολόγο.

Πέμπτον, έχω κάκιστες σχέσεις με τα μαθηματικά.

Στα δώδεκα χρόνια των μαθητικών μου χρόνων η σχέση μας ήταν ισότιμη, τα αγνόησα και με αγνόησαν επιδεικτικά, ακόμα και τώρα για τις πιο απλές πράξεις θα χρησιμοποιήσω κομπιουτεράκι.

Έκτον, είμαι ανυπόμονη.."άντρα θέλω, τώρα τονε θέλω", που λένε...κι

Έβδομον είμαι αγχώδης, μπορεί να χάσω τον ύπνο μου για κάποια θεωρητικά απλά πράγματα, που όμως εμένα θα με προβληματίσουν και θα με κρατήσουν ξάγρυπνη μέχρι να βρω τη λύση.

Ουφφφφ....αυτό ήταν, τά'πα κι ηρέμησα.

Βέβαια, θα έχουν μείνει κι άλλα που δεν θυμήθηκα, αλλά δεν πειράζει.

Σας αφήνω να χωνέψετε πρώτα αυτά και να δείτε με τί απόβρασμα συναναστρέφεστε και τα υπόλοιπα.....εν καιρώ!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--