NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πρώτος Μάης

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πρώτος Μάης

Μάη δεν είχα ξαναφτιάξει, αλλά πάντα ήθελα .
Μ' άρεσε να βλέπω τα στεφάνια κρεμασμένα στις εξώπορτες, τα ζήλευα.
Έτσι, φέτος πείσμωσα.
Και παρ' όλο που ήμουν από τις 4,00 τα ξημερώματα στη δουλειά, απ' όπου έφυγα αφού είχα κλείσει δεκάωρο, παρ' όλο που συνέχισα σπίτι με μπόλικο σιδέρωμα χωρίς καθόλου ξεκούραση, το απόγευμα ξαμολήθηκα παρέα με τον Παναγιώτη (μικρό αστροπελέκι) στους αγρούς.
Μη έχοντας εμπειρία κλαδέψαμε ότι βρέθηκε στο διάβα μας.
Ξεκινήσαμε με διάφορες πρασινάδες, κλαδάκια ελιάς, μαργαρίτες, δάφνη..

 και αφήσαμε για το τέλος τα τριαντάφυλλα από τον κήπο μας...


 Αφού λοιπόν τα αραδιάσαμε στο τραπέζι της βεράντας, άρχισα να πειραματίζομαι καθώς δεν είχα ιδέα του τί πρέπει να κάνω.
Ξέθαψα  αυτό το στεφάνι από κλαδιά που είχε υπήρχε στο σπίτι κι άρχισα τις επεμβάσεις.


Η πρώτη μου προσπάθεια να τα "παντρέψω" όλα σε ένα ...νοικοκυρεμένα απέτυχε παταγωδώς.
Μπλέκανε πρασινάδες και τριαντάφυλλα και γινόταν ένα απίστευτο τουρτουλούκι!
Έτσι αποφάσισα να τα χωρίσω.
Οι πρασινάδες μαζί και τα τριαντάφυλλα μόνα τους.
Λύγισα λοιπόν τα φρέσκα κλαδάκια της ελιάς φτιάχνοντας - όσο γινόταν ένα κύκλο -  έφερα μια γύρα και τις υπόλοιπες πρασινάδες, τα στερέωσα σε κάποια σημεία με σύρμα και στο τέλος έβαλα μερικές κορδέλες για ... τσαχπινιά!
Αυτό είναι το αποτέλεσμα και το κρεμάσαμε στην εξωτερική ξύλινη αυλόπορτα του σπιτιού.


Μετά ήταν τα εύκολα, πάνω στο έτοιμο στεφάνι από κλαδιά μπήξαμε τα μυρωδάτα τριαντάφυλλα και σε λίγο μόλις λεπτά.. ταρατατάμμμμ.. έτοιμος και ο δεύτερος Μάης!!
Αυτός κρεμάστηκε στην εξώπορτα.


Με δυό Μάηδες λοιπόν απ΄τα χεράκια μου μπορώ με περισσή περηφάνεια να ευχηθώ σε όλους σας ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!
Σας φιλώ γλυκά..







30 σχόλια :

  1. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΤΖΙΝΙ!!!!
    Εκανες πάλι τα μαγικά σου κόλπα και δε ξέρω,δεν είδα,δυο στεφάνια μανι-μάνι!!!Και του χρόνου!!!
    Και τα δυο μ άρεσαν,το καθένα έχει το δικό του κάτι
    Σου εύχομαι ένα χαρούμενο και μυρωδάτο μήνα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Μήνα !!! Τέλεια τα στεφάνια σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα γεμάτο από χρώμα και άρωμα σαν τα λουλούδια των στεφανιών σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφοι!!!! Αχ... αν σου πω... (που είμαι και της λαογραφίας -λέμε τώρα!).... μια με τα Μεγαλοβδομαδιάτικα, μια με τα απίστευτα τρεχάματα... μια με τη μετάθεση της πρωτομαγιάς που με μπέρδεψε... ξεχάστηκα και ξέχασα και το στεφάνι!!! Και μόλις μπαίνω και βλέπω την ανάρτησή σου... ωχχχχ! Πρωτομαγιά!!! Ο Μάης! Εγώ που πάντα φτιάχνω! Άντε να δω πότε θα τον προλάβω σήμερα.... Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oλγάκι μου μη μου στενοχωριεσαι, αν δεν προλάβεις φτιάξτο την τρίτη του Πάσχα μου μετατίθεται η αργία.. δεν χάλασε κι ο κόσμος!!
      Σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα! υπέροχα τα στεφανάκια σου! βέβαια αυτό της πόρτας πιο εντυπωσιακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα τριαντάφυλλα παιδί μου!
    Είναι δυνατόν η ταπεινή ελίτσα, η δάφνη και οι υπόλοιπες πρασινάδες να συναγωνιστούν τα τριαντάφυλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα Τζίνα μου και καλό Πάσχα!!! Εύχομαι και του χρόνου ακόμα καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κορίτσι, ελπίζω του χρόνου να είναι καλύτερα σε όλα τα επίπεδα, σε φιλώ :-)

      Διαγραφή
  8. Ωραιότατα!!!
    Εγώ τα έβαλα σε βάζο. Και πάλι καλά να λέω!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους και στο βάζο, άσε που θα διατηρηθούν και περισσότερο.
      Γιατί τα στεφανάκια μου έτσι που τα βαράει ο ήλιος και η ζέστη δεν τα βλέπω για πολύ :-)

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Τζίνα!!!!!!!
    υπέροχα και τα δύο....προτιμώ περισσότερο το φτωχούλι αλλά τσαχπίνικο με τις ελιές και τις πρασινάδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλό μήνα και καλό Μάη
    Για πρωτάρα, πολύ όμορφοι οι "Μάηδες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα γλυκιά μου!!
    Υπέροχα τα στεφάνια σου...το χειροποίητο έχει πάντα άλλη ομορφιά, άλλη χάρη...Μπράβο!!

    Εγώ το ξέχασα...θυμήθηκα ότι μπήκε μήνας όταν η μαμά μου έφερε αγιασμό (!)
    Αυτό τον καιρό τα΄χω μπερδέψει λίγο....
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως έχουν πέσει μαζεμένα φέτος κι επόμενο είναι οι πιο πολλοί από μας να το ξεχάσουν, δεν βαριέσαι...
      Καλά νά' μαστε :-)

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Τζίνα μου! Και του χρόνου να τον -τους- ξαναφτιάξεις! Πολύ όμορφοι είναι! Εγώ δεν έχω αυλή ή κήπο και πήρα λουλούδια από το ανθοπωλείο για να τον φτιάξω.... Ελπίζω την Κυριακή του Πάσχα να ξαμοληθούμε σε καμιά εξοχή να μαζέψουμε μαργαρίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά, έτσι δεν λένε;...
      Φτιάξτε τον το Πάσχα, γιατί όχι;...
      ΦΙλιά πολλά :-)

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Τζίνα μου και καλή Ανάσταση να έχετε.
    Το μικρο αστροπελεκι ποσο χρονων ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μικρό (μικρό σε σχέση με τον μεγάλο όχι κυριολεκτικά) αστροπελέκι (Παναγιώτης) είναι 12 και το μεγάλο (Βασίλης) είναι σχεδόν (τον Ιούλιο γίνεται) 14!!
      Καλή Ανάσταση Γεωργία μου :-)

      Διαγραφή
  14. Εφτασε σχεδόν 3 Μάη.....αλλα θα σου ευχηθώ κι εγω Καλό μηνα και μαζί με αυτο και Καλο Πάσχα .... καλά να περάσεις με την οικογένεια σου και καλα να σαι του χρόνου να ξανάφτιάξεις όμορφα στεφανάκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου, Καλή Ανάσταση κοριτσάκι μου κι ένα ευλογημένο Πάσχα να έχεις!

      Διαγραφή
  15. καλό μήνα και καλό Πάσχα να έχετε, όμορφα και τα δύο στεφάνια - το καθένα για τους δικούς του λόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙ εσύ αγορίνα, καλά να περάσεις εκεί που θα πας κι όταν με το καλό γυρίσεις βάλε καμιά φωτογραφία να δούμε και να ζηλέψουμε :-)

      Διαγραφή
  16. καλό μήνα! όμορφα και τα δύο αλλά έχω μια αδυναμία στην ελιά και τα αγριολούλουδα οπότε το πρώτο σου ειδικά το λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ, μπορεί τα τριαντάφυλλα να είναι εντυπωσιακά αλλά η απλότητα της δάφνης και της ελιάς με εκφράζει κι εμένα απόλυτα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--