NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Χώρος Μου

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Ο Χώρος Μου

Στο  σπίτι  υπάρχει στην είσοδο ένας χώρος διαμορφωμένος σε γραφείο.
Με τον καιρό καθόμουν όλο και λιγότερο.
Κάτι ο άντρας μου που λόγω δουλειάς ήταν στον υπολογιστή, κάτι τα αστροπελέκια που πριν προλάβει καλά καλά να σηκωθεί ο πατέρας τους είχαν θρονιαστεί για να παίξουν, κατέληγα να σερφάρω έχοντας το laptop στα πόδια, πότε στο σαλόνι, πότε στην κουζίνα και πότε καθισμένη στο κρεβάτι μου.
Έτσι το προηγούμενο Σάββατο πήρα τον Παναγιώτη (μικρό αστροπελέκι)  παρέα και πήγαμε ΙΚΕΑ.
Γυρίσαμε μετά από δυο τρεις ώρες έχοντας ψωνίσει όλα τα απαραίτητα για να δημιουργήσω τον χώρο μου!
Ο χώρος είναι δίπλα στο κρεββάτι μου , εκεί υπήρχε ένα κομοδίνο, τώρα τοποθετήθηκε ένα μικρό ξύλινο γραφειάκι σε μαύρο χρώμα για να δέσει με το κρεββάτι που είναι κι εκείνο μαύρο αλλά σιδερένιο.



Στον τοίχο κρεμάστηκε ένας μεταλλικός πίνακας memo και στολίστηκε με μαγνητάκια που τα πρώτα πράγματα που στερέωσαν ήταν η φωτογραφία της μαμάς μου που δεν ζει πια, μια καρτούλα από τον δεύτερο γιό μου με την αφιέρωση "στην πολυτιμότερη γυναίκα της ζωής μου" που συνόδευε πριν από χρόνια ένα μπουκέτο λουλούδια που μου χάρισε στην γιορτή της μητέρας και η πρόσκληση για τα πρώτα γενέθλια του Πρίγκηπα!


Πάνω από τον πίνακα μπήκε ένα ραφάκι στο ίδιο χρώμα όπου τοποθετήθηκε μια γλαστρούλα με ορχιδέα, το κουτί μέσα στο οποίο μου πρόσφερε το πρώτο δώρο της σχέσης μας ο άντρας μου και άλλα μικρομπιχλιμπίδια......


Μικρές λεπτομέρειες το καύκαλο από μωρό χελωνάκι που βρήκα σε ένα περίπατο (προφανώς το ίδιο το χελωνάκι θα έγινε μεζές για κάποιο φίδι) και το mouse pad με το μικρό αστροπελέκι να χαμογελά λες και διαφημίζει οδοντόκρεμα!
Ορίστε λοιπόν το μικρό μου γραφείο! 
 
 Τώρα πια έχοντας τον δικό μου χώρο,  μπορώ να συνεχίσω να σερφάρω με το laptop ακουμπισμένο στα πόδια μου στο σαλόνι, την κουζίνα και καθισμένη πάνω στο κρεββάτι μου!
    Γιατί οι συνήθειες δεν κόβονται αγάπη μου!







32 σχόλια :

  1. μια χαρά τα βόλεψες! και μου εβαλες και ωραία ιδέα! βέβαια το θέμα είναι ότι και το κομοδίνο είναι τίγκα με πράγματα που θέλω..πάντως αυτό με την έλλειψη προσωπικού χώρου είναι πέρα για πέρα σπαστικό!

    Καλό Πάσχα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς άνετα να μεταφέρεις όλα όσα έχεις πάνω στο κομοδίνο.. στο γραφείο σου!!!
      χαχαχαχα
      Καλό Πάσχα Μάχη μου :))

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το έκανες το "γραφείο"σου. Τώρα περιμένουμε δουλειά απο σένα χιχι.Εγω το δικό μου "γραφείο" το έχω στην κουζίνα, απο το σουηδικό μεγαλοκατάστημα και μένα όλα τα σχετικά.
    φιλιά
    Καλό Πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό το Σουηδικό μεγαλοκατάστημα θα έπρεπε να μου στήσει προτομή στον προαύλιο χώρο του!
      Καθώς είναι και δέκα λεπτά απ' το σπίτι μου καταλαβαίνεις τί γίνεται :)))

      Διαγραφή
  3. Ξεκαρδίστηκα με τις τελευταίες γραμμές....!!

    Καλή Μεγάλη εβδομάδα σου εύχομαι...και πάντα κέφια!! Φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζινάκι Καλορίζικο το μίνι-γραφείο,αν και έτσι πληθωρική που είσαι είμαι σίγουρη θα καταλάβεις ολο το δωμάτιο!
    Φιλιά πολλά Καλό Μεγαλοβδόμαδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πληθωρική να το εκλάβω ως υπονοούμενο;..
      :pp
      Kαλό Μεγαλοβδόμαδο Χαρά μου, σε φιλώ :)

      Διαγραφή
    2. Κάθε άλλο! Πληθωρική, με την καλή έννοια,κανένα υπονοούμενο,χαχαχα μην πω όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται και το χαλάσω,χαχαχα
      Φιλάκια πολλά Καλή Ανάσταση

      Διαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Τζίνα! :)
    Πολύ όμορφα διαμόρφωσες τον χώρο σου! Με λίγη όρεξη, ακόμα και σε περιορισμένο χώρο, μπορείς να φτιάξεις όμορφες και λειτουργικές γωνίτσες!
    Στο τέλος με έκανες να γελάσω γιατί μου θύμισες τον εαυτό μου: το γραφείο μου είναι γεμάτο άσχετα πράγματα γιατί έχω συνηθίσει να διαβάζω έξω στο μπαλκόνι ή στο τραπέζι της κουζίνας!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες Μαράκι μου..
      Σου λέω είχα λυσσάξει να φτιάξω αυτό τον χώρο κι αφού τα κατάφερα συνεχίζω να περιφέρομαι σαν την τσιγγάνα μες το σπίτι με το laptop μόνιμα στα πόδια :))

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα αν κάτσεις μια δυο φορές και βολευτείς μετά δεν θα ξεκολλάς :-) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  6. αχαχα! Καλώς σε βρήκα κι εγώ Τζίνα! Απόλαυσα τη δημοσίευση σου με τα αστροπελέκια της ζωής σου!
    Να τα χαίρεσαι όλα!
    Νομίζω ότι μου αρέσουν τρελά τα "χνώτα" σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε ρε τρέλα που κουβαλάς! Για αυτό σε πάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκουντ μόρνινγκ του γιου του!.. σε ελεύθερα ελληνικά προσπερνώ την τρέλα που λες και σαν ευγενικός άνθρωπος καλημερίζω :))

      Διαγραφή
  8. Καλορίζικο το νέο γραφείο!!!Είναι τόσο σημαντικό να έχεις τον δικό σου χώρο...εγώ προς το παρόν κάνω καταλήψεις σε διάφορα μέρη του σπιτιού (εκτός μπάνιου δεν το έχω δοκιμάσει), αλλά ένα γραφειάκι θα το ήθελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε πληροφορώ πως το' χω δοκιμάσει και στο μπάνιο, ξέρεις το notebook παραμάσχαλα και περνάs επικοδομητικά την ώρα σου :pp

      Διαγραφή
  9. Την έκανες ωραία τη γωνιά σου, μεγειά! Να είναι δημιουργική και να σου φέρνει όνειρα και ιδέες! Καλό Πάσχα να έχετε Τζίνα μου, να περάσετε υπέροχα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θενκς ντίαρ!!

      Καλό Πάσχα και σε σένα κι εύχομαι νά 'ναι το τελευταίο "υπό αυτές τις συνθήκες"....
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  10. Τέλειο!!!! Καλορίζικο και καλές εμπνεύσεις εύχομαι..:) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχαχαχαχααα !!! Έτσι κι εμείς !!! Εμείς έχουμε πάλι ολόκληρο δωμάτιο-γραφείο, με δύο γραφειάκια που το έτερόν μου ήμισυ - σε μια κρίση δημιουργικότητας που έπαθε (δεν ήταν τίποτα σοβαρό τελικά, μην ανησυχείς) - έφτιαξε μόνος του με τα χεράκια του, δύο καρέκλες, δύο βιβλιοθήκες, ράφια, μάφια κλπ. (όλα αυτά απ' το ΙΚΕΑ κι εμάς) και δύο υπολογιστές (για να μην μαλώνουμε), αλλά κάθε βράδυ είμαστε ο καθένας με το λάπτοπ του ανά πόδας (είπαμε, ο καθένας το δικό του για να μην μαλώνουμε) και το γραφείο απλά μαζεύει σκόνη !

    Όπως το είπες: Οι συνήθειες δεν κόβονται, αγάπη μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό αγαπη μου δεν είναι κρίση δημιουργικότητας, αυτό είναι "κάτι έχει ο άνθρωπος γρήγορα στα επείγοντα"...
      Ακούς εκεί, καρέκλες, βιβλιοθήκες, ράφια... μόνο που τα διάβασα κουράστηκα όχι να τα φτιάχνω κιόλας...
      Απορία.. ο γιατρός τί συνέστησε; θεραπευτική αγωγή με χάπια ή νυστέρι;...
      Τώρα πώς είναι;....
      Άλλο κακό να μην τον βρει τον άνθρωπο...
      (βρε τί μπορεί να πάθει κανείς στα καλά καθούμενα)....

      Διαγραφή
  12. Αυτό το πρόβλημα το ΄χω κι εγώ και δε μπορώ να βρω λύση.Σπάνια προλαβαίνεις τον υπολογιστή με δυο παιδιά κι έτσι "εκτοπίζομαι" τις πιο πολλές φορές στο (μαθητικό)laptot.Οπότε τι γόνατα μου λες... εδώ συμβαδίζω με το πνεύμα των ημερών του jumbo... "στα μπούτια, στα μπούτια!"Εκεί την περνάω..!αχαχα!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα έχεις δίκιο Νίκο, συμβαδίζουμε στο πνεύμα των ημερών!!!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα, κάθε καλό για την οικογένειά σου -:))

      Διαγραφή
  13. Γέλασα πολύ με την τελευταία πρόταση! Κάτι τέτοια κάνω κι εγώ.... Γκρινιάζω στον Βασίλη πως τρώει όλη την σαλάτα και δεν μου αφήνει καθόλου και μετά μένει η σαλάτα στο πιάτο! Δεν θέλω να την φάω βρε αδερφέ! Θέλω να την βλέπω εκεί.... να υπάρχει! Μπορεί να θελήσω να την φάω ... κάποια στιγμή!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαζί σου κι εγώ , έχεις τα χίλια δίκια!!.
    Το μερίδιό μου δεν είναι κύριος;... ε, άστο εκεί, το τρώω .. .το πετάω.... τί σε νοιάζει;
    Άντρες.... γεννημένοι για να μας σπάνε τα νεύρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία ιδέα η αντικατάσταση του κομοδίνου με το γραφειάκι, το οποίο το διακόσμησες θαύμα!
    Με υγεία εύχομαι τις ωραιότερες βλογοβόλτες από την καινούργια σου γωνιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί κι εμένα μ' αρέσει πολύ τώρα, καλό σου βράδυ Αθηνά μου :-)

      Διαγραφή
  16. Χχαχαχαχα αυτο που μου άρεσε περισσοτερο ειναι οτι μετα απο ολο αυτό το σουσουρο θα εξακολουθήσεις να σερφάρεις με το pc στα ποδια σου!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--