NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Tο Τηλεφώνημα

Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Tο Τηλεφώνημα



-πού τηλεφωνείς;
-στον πεθερό μου
-στο χωριό;
-ναι.
-γιατί τί έγινε;
-τίποτα, έτσι να δω τί κάνει, πώς περνάει.
-μα εσύ δεν τον παίρνεις ποτέ.
-τον παίρνει ο γιός του μέρα παρά μέρα, δίπλα είμαι κι ακούω.
-ναι, αλλά εσύ δεν παίρνεις ποτέ.
-γι' αυτό θα πάρω τώρα.
-κατάλαβα, θες να τον ξεκάνεις.
..............................................................
-καλημέρα
- ..............
- καλά είσαι;
- .................
-ποιά Ευγενία καλέ; η Τζίνα είμαι
- ...............

...............................................................................

-σ' ακούω, σταμάτα να γελάς.
-στο είπα!  ούτε που σε γνώρισε ο άνθρωπος.
-σε δέκα μέρες θα ξαναπάρω, θυμησέ μου το.
-(ψίθυρος) θα τον αποτελειώσει τον φουκαρά!





 





18 σχόλια :

  1. ποιόν θα ξεκάνεις παιδί μου;;; να σχέδιο ειναι αυτό;;;;;;; Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είπα μια φορά κι εγώ (έτσι για την διαφορά) να γίνω καλός άνθρωπος και πέσανε να με φάνε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα! και να θες ν' αγειάσεις δε σ' αφήνουν! Καλή εβδομάδα Τζίνα!
      :)

      Διαγραφή
    2. Ναι βρε παιδί μου , το βλέπεις κι εσύ έτσι;... σε βάζω μάρτυρα :))

      Διαγραφή
  3. ε ψιτ θα στο θυμησω εγω αν θες.....
    αλλα αν οντως τον ξεκανεις, να σου δωσω καποια τηλεφωνακια να παρεις;;;;;

    Η Βουλή ρε παιδια τι τηλ. εχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απολαυστικός διάλογος! Περιμένω και συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα, αν μου το θυμήσουν μπορεί και να πάρω ξανά, αλλιώς θα περιμένεις πολύ, πάρα πολύ :))
      Καλωσόρισες!!

      Διαγραφή
  5. Να το ομολογήσω; Κι εγώ δεν τηλεφωνώ ποτέ! Δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο, μια χαρά τα πηγαίνουμε, αλλά προλαβαίνει πάντα εκείνος πρώτος, ή του τηλεφωνεί ο Βασίλης, του δίνει και τα παιδιά να του μιλήσουν και μετά εγώ δεν έχω τίποτα να πω! Η μάνα μου λέει πως είμαι γαϊδούρα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταιριάζουμε, έτσι κι εγώ δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο αλλά δενννν.
      Μεταξύ μας... αν ζούσε κι η δική μου η μάνα έτσι θα με έλεγε .. γαϊδούρα!

      Καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  6. χαχα τελειος ο διαλογος!! σε 10 μερες το επομενο τηλεφωνο!!!καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα, θα μου το θυμήσεις έτσι;.... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ χαριτωμένη ανάρτηση, την χάρηκα !!!
    Καλημέρααααα
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ήρθα και εγώ να πω ότι θα στο θυμίσω σε 10 μέρες αλλά με πρόλαβε του παραπάνω πατώματος η κυρία Αλεξάνδρα!
    Εγώ δεν έχω πεθερό αλλά παίρνω την πεθερούλα μου καθημερινά και την ξεκάνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθημερινά τηλέφωνο στην πεθερά;... Ο Χριστός!
      Πρόσεξε γιατί αυτό μπορεί να ξεκάνει εσένα!!
      (κι από την θέση της πεθεράς να το δω, αν με έπαιρνε καθημερινά η νύφη μου θα ανησυχούσα) χαχαχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Έχει κάτι ακίνητα που έχω βάλει στο μάτι:))))
      Πλάκα κάνω βέβαια. Ευτυχώς είναι καλή, δεν ανακατεύεται, παίρνει το μέρος μου (χε χε χε), είναι μεγάλη και ζει μόνη οπότε παίρνω να δω αν είναι καλά!! Της τα χω πρήξει βέβαια αλλά τι να κάνω που της έλαχε νύφη πολυλογού:)

      Διαγραφή
  10. Τζίνα, σταμάτα την γκρίνια και έλα να πάρεις βραβείο! Οχι γκρίνιας, blogger! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--