NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Οι Χρυσοχέρες

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Οι Χρυσοχέρες

Η καθημερινή μου συνήθεια να διαβάζω όλα τα αγαπημένα μπλογκς έχει καταντήσει μαρτύριο  κι ένα βαρύ πλήγμα για την αυτοπεποίθησή μου.
Και εξηγούμαι.
Εγώ και οι κατασκευές παντός είδους και τύπου έχουμε χωρίσει τα τσανάκια μας παιδιόθεν.
Αν τυχαία διασταυρωθούν οι δρόμοι μας (της κατασκευής και ο δικός μου) θα κάνουμε πως δεν είδαμε η μια την άλλη.
Ούτε που μιλιόμαστε,.... σκοτωμένες σας λέω.
Και τί έχω πάθει;
Όπου βρεθώ κι όπου σταθώ βλέπω ΤΙΣ κατασκευές, ΤΙΣ δημιουργίες, ΤΙΣ φοβερές διακοσμήσεις, ΤΙΣ καταπληκτικές συνταγές.
Και να οι φοβεροί μεζέδες τοποθετημένοι πάνω σε ατέλειωτους και καταπληκτικά διακοσμημένους μπουφέδες...
Και να οι ασύλληπτες ιδέες διακόσμησης φιλοτεχνημένες από την ίδια την μπλόγκερ η οποία τις παρουσιάζει κιόλας σα να μην έτρεξε ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ..
Με  ύφος  "ας μη το κάνουμε θέμα"...
Σα νά' ναι όλο αυτό ένα ασήμαντο συμβάν.
Για τον κόπο, τον ιδρώτα, την κούραση, τσιμουδιά!
Λες και είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο!
(και να δεις που είναι, μόνο για μένα την άχρηστη φαντάζει όνειρο απραγματοποίητο).
Εκείνο δε που πιάνουν το όποιο ασήμαντο αντικείμενο και το βάφουν, το ντύνουν, το στολίζουν, το νοικοκυρεύουν και  στο τέλος το παρουσιάζουν να το βλέπεις και να μη το αναγνωρίζει η μάνα του, μπορεί να με κάνει τρελή!
(όπως στις διαφημίσεις που έχει ξεσηκώσει η άλλη στον αέρα το σπίτι, ξεσκονίζει, σφουγγαρίζει, τρίβει πατώματα και πλακάκια, ανακατεύει το ψητό στην κατσαρόλα... όλα μες τη χαρά, με άψογο μακιγιάζ και φορώντας δεκάποντη γόβα στιλέτο).
Αμ το άλλο;
Που έχουν ετοιμάσει ένα περίδρομο από φαγητά και γλυκά κι αφού τα έχουν διακοσμήσει και είναι σα να βγήκαν από ιλουστρασιόν χαρτί περιουδικού διακόσμησης κι αφού έχουν ένα στρατό από καλεσμένους που πρέπει να περιποιηθούν, έχουν τον χρόνο, το κέφι και το κουράγιο να τραβάνε το όλο event καρέ καρέ φωτογραφίες!!
Και με λεπτομέρειες παρακαλώ!
Φωτογραφία το πέταλο του λουλουδιού στο βάζο, φωτογραφία τον κόκκο του πιπεριού στο πιάτο, φωτογραφία την τσάκιση της χαρτοπετσέτας στο τραπέζι και πάει λέγοντας..
Ακριβώς σ' εκείνο το σημείο αισθάνομαι το αριστερό μου μάτι να "πεταρίζει" και στο στόμα να στραβώνει το χαμόγελο.
Που μια συνταγή έχω στο νου μου, καιρό τώρα, να μοιραστώ μαζί σας  νηστίσιμη και εξαιρετική και μόνο που σκέφτομαι το "βήμα και φωτογραφία" δεν βλέπω να την έχετε, τουλάχιστον όχι σ'αυτή τη νηστεία.
Σε μια άλλη, κάπου, κάποτε, ίσως, μπορεί..
Παλιά δεν ήταν έτσι.
Παλιά γράφαμε οι μεν τα δικά μας, γράφανε οι δε τα δικά τους, διαβάζαμε οι μεν των δε κι έξω απ'την πόρτα, πάπαλα..
Τώρα πώς μας προέκυψε όλος αυτός ο συμφερτός της δημιουργίας;
Πού βρέθηκαν μαζεμένες τόσες χρυσοχέρες;
Πώς καταφέρνουν να κάνουν το γενέθλιο λαμπρή χοροεσπερίδα;
Ας μου πει κάποιος.





 



36 σχόλια :

  1. Και λίγα είπες..!Ελλάδα έχεις ταλέντο!Σου παίρνει την τρίχα και την κάνει τριχιά.Απ΄ όλα έχει ο μπαξές...
    Καλό σου απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά τις θαυμάζω και τις ζηλεύω.
      Αλλά εγώ δεν την έχω την ικανότητα πως να το κάνουμε;....
      Καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  2. αχαχχαχαχαχαχαχαχααχα
    καλα εχω πεθάνει στο γελιο!
    κοιτα να δεις, αν και δεν μπορω να μιλησω σαν την σουπερ ντουπερ crafter, θα σου πω οτι ενδεχομενως να το χεις μεσα σου και να μην του εχεις δωσει την ευκαιρια να βγει
    για παραδειγμα, και εγω με τις τεχνες και τα τεχνικα καμια σχεση, ωσπου καποια στιγμη εμεινα εγκυος στην ταλιμπανουλα και καπου εκει στον πεμπτο μηνα με καθηλωσαν οι γιατροι στο κρεβατι. Για να περναω την ωρα μου αρχισα να βλεπω αυτα τα μπλογκς ξεσηκωστρες. Αρκετους μηνες μετα βρηκα το θαρρος να τολμησω να φτιαξω κατι.....θυμαμαι ηταν κατι λουλουδακια για να της φτιαξω κορδελα..αυτο ηταν, κολλησα! στα δε πρωτα της γενεθλια, τα παντα χειροποιητα! τωρα τα βλεπω σε φωτο και μου φαινονται φτωχα αλλα το παλευω ακομα! μακαρι να ειχα περισσοτερο χρονο, γιατι πλεον δεν εχω... παντως ειναι ψυχοθεραπευτικο, αρκει να βρεις κατι που σε εκφραζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tώρα εσύ είσαι βαλτή να με ξεκάνεις το κατάλαβα.
      Παιδί μου ΔΕΝ ΤΟ'ΧΩ πώς το λένε;...
      Με τίποτα και καθόλου, ποιά ευκαιρία να του δώσω του απόλυτου τίποτα;..
      Εκατό ευκαιρίες να δώσεις στο τίποτα , τίποτα θα παραμείνει.
      Άσε .... δεν υπάρχει σωτηρία... :))

      Διαγραφή
    2. Μα πόσο χιούμορ έχεις πια; Κάθε σου πρόταση ατάκα!
      Χαίρομαι που σε βρηκα Τζίνα, να σαι καλά κι ας μην πιάνουν τα χέρια σου, φιλιά

      Διαγραφή
    3. Kαλώς την, καλωσόρισες! (κι αυτό για τα χέρια.. μη το αναφέρεις παραέξω, το κρύβω επιμελώς) :P

      Διαγραφή
  3. εχεις όμως απίστευτο χιούμορ και είναι επίσης ψυχοθεραπευτικό για σένα και για μας φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνήσω! έκαστος στο είδος του. να 'σαι καλά για τις στιγμές κεφιού που μας προσφέρεις!

      Διαγραφή
    2. Μου αρέσει πολύ το μωβ σάλι που είχες στην προηγούμενη ανάρτησή σου και είναι και πολύ εύκολο, το σκέφτομαι... αν δεν βαρεθώ (γιατί μπορεί να ξέρω αλλά βαριέμαι θανάσιμα τώρα πια το πλέξιμο) μπορεί να το φτιάξω, φιλιά!

      Διαγραφή
    3. σ'ευχαριστώ! η αλήθεια είναι ότι κι εγώ βαριέμαι τα μεγάλα "project". το συγκεκριμένο πάντως γίνεται πολύ γρήγορα οπότε δεν θα προλάβεις να βαρεθείς. αλλά μετά θα περιμένω φωτο. γι' αυτό ξεκίνα τις πρόβες με τη "γκουμούτσα" να είσαι έτοιμη!

      Διαγραφή
    4. Αν το φτιάξω σου υπόσχομαι φωτογραφίες, φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Αν δεν δεις με χιούμορ τις ατέλειες και τις ανικανότητές σου, τότε πάει.... χάθηκες!
    Φιλιά Κατερινάκι.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζίνα μου είσαι απίθανη. Με έκανες να γελάσω, να είσαι καλά!

    υ.γ. Κρίμα, κι έψαχνα να βρω κάποια να μάθουμε βελονάκι παρέα..... Να υποθέσω πως δεεεεεεεεεεεεννννννννννν εεεεεεεεεε;;;;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα ας με συγχωρέσει η χάρη σου αλλά και βελονάκι ξέρω και βελόνες ξέρω κι απ' όλα τα καλά.
      αμ τί νόμιζες;.. :))
      Με τις κατασκευές έχω το θέμα.. Φιλιά :))

      Διαγραφή
  6. Εριξα πολυ γέλιο με αυτη σου την ανάρτηση...!
    Εγω ανήκω στην κατηγορία της Μηχρυσοχέρας αλλα επιβιώνω ... :) και θαυμάζω τις χρυσοχέρες, αλλά θαυμάζω περισσότερο αυτό που λες: τα κάνουν όλα και έιναι cool και στην τρίχα :) Εγω όταν κάνω κάτι είμαι cool με την τρίχα όρθια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο κι εγώ... άσε που για να κάνω ένα τραπέζι αναστατώνομαι ενα μήνα πριν και να οι λίστες και να ο προγραμματισμός και να άγχος μήπως δεν φτάσουν κι αλλάζω όλη την ώρα την ποσοτητα ώσπου στο τέλος και δεν το απολαμβάνω και τρώμε ένα μήνα μετά τα περισσέματα. :p

      Διαγραφή
  7. μας κάνεις και γελάμε όμως και να ξέρεις αυτό είναι χάρισμα.....
    βελονάκι ξέρεις , βελόνες ξέρεις, αν δεν μπορείς να ΄΄ κατασκευάσεις ΄΄ κάτι ...σιγά την ζημιά, και που ξέρεις ίσως αν ασχοληθείς λίγο να διαπιστώσεις ότι το ΄΄ εχεις΄΄.
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γελάτε εσείς, κλαίω εγώ... :p
    Φιλιά κι από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσε! Άσε! Εγώ τί τράβηξα χθες που μού 'ρθε νυχτιάτικα να φτιάξω τους ριγανοκεφτέδες κι ήθελα ταυτόχρονα να φωτογραφίζω με τα χέρια παστωμένα στο μείγμα και το αλεύρι!!! Παρ'ολίγον να παστώσω και τη φωτογραφική (τόσο που σκέφτηκα μη χρειαστεί να σε παρακαλέσω να μου στείλεις την "γκουμούτσα" πού'χεις στο συρτάρι!:)) και επιπλέον ούτε οι φωτογραφίες μ'άρεσαν και στο τσακ τους γλίτωσα και τους κεφτέδες!!! (Ευτυχώς, γιατί ήταν καταπληκτικοί!) Αυτές οι δουλειές θέλουν και κατάλληλους βοηθούς, νομίζω! Καλό μεσημέρι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα κάνουμε κάτι;.. εσύ να μαγειρεύεις κι εγώ με την γκουμούτσα να τραβάω τις φωτογραφίες, μετά θα τα τρώμε μισά μισά, είσαι;

      Διαγραφή
  10. Λες, ε;! Έλα πού'χω κόλλημα με τη φωτογραφία και δε μου κάνει καρδιά ν'αφήσω σε άλλον αυτόν τον ρόλο!!! (Δεν το συζητώ ότι με την εγγραφή σου για την γκουμούτσα έσκασα τόσο που ούτε σχόλιο δε μπόρεσα ν'αφήσω! Άκου κλεισμένη στο ντουλάπι!!! τς, τς, τς... Η καημενούλα!) Να μαγειρεύεις εσύ; (κι η μαγειρική μ'αρέσει, αλλά δε μπορούμε να τά'χουμε κι όλα!). Για το μισά-μισά οπωσδήποτε! (Πλάκα-πλάκα, εσύ να εκπαιδεύσεις τα αστροπελέκια να απαθανατίζουν τις μαγειρικές δημιουργίες!!!! Να "ξεμουχλιάσει" κι η γκουμούτσα η καημένη! Να θέσεις και διαγωνισμό, ποιό θα πετύχει καλύτερα τον κόκκο του πιπεριού στο πιάτο και να κρίνουν οι αναγνώστες! Αυτό θα πει "εναλλακτικό ιστολόγιο δημιουργικότητας"! Πού να παραβγούν οι χρυσοχέρες ύστερα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι και τους πω τέτοιο πράγμα θα πετάξουν και τη σκούφια τους και θα "φάω λάχανο" κι όλες τις χρυσοχέρες, φανταστική ιδέα! :P

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχαχα! Εγώ, πάντως βλέπω και θαυμάζω!!! Προσπαθώ, αλλά δεν τα καταφέρνω!! Μην κοιτάς που εμφανίζω που και που επιτυχίες... αποτυχίες να δει το μάτι σου!! χαχαχαχα!
    Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ βλέπω και θαυμάζω.. και ξεσηκώνω κιόλας, τί νομίζεις;
      Ξέρεις τί καταπληκτικές συνταγές έχω βρει από τα μπλογκς;
      Ας είναι καλά τα κορίτσια! :)

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Τζινάκι!Εντάξει,έχεις ταλέντο στο γράψιμο,τέλος!!Μ'έκανες να γελάσω και ξέρεις πόσο πρέπει να το'χει κανείς για να στο μεταφέρει αυτό?
    Όσο για τα υπόλοιπα,συμφωνώ με την ταλιμπανούλα και σε προκαλώ.Θέλω να φτιάξεις τα κεράκια αυγά και μετά να μου πεις.Διαβάζω και για πλέξιμο,για βελονάκι,για συνταγές...Το'χεις και δεν το ξέρεις!!!!
    Να είσαι καλά κοριτσάκι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mη μου βάζετε δύσκολα κορίτσια, οκ μπορεί και να τό'χω αλλά να μη θέλω να το εξασκήσω... φιλιά πολλά Λαμρινή μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα μ΄έκανες και γέλασα πρωινιάτικα...ταλέντο είναι και αυτό, εγώ το ίδιο παθαίνω με τις συνταγές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα, καλημέρα... τελικά όλοι κάτι παθαίνουμε.... τουλάχιστον παρηγορούμαι πως δεν είμαι μόνο εγώ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Τζίνα και μην το βάζεις κάτω. Για μένα η ανεργία τέχνας κατεργάζεται και το 'ριξα στη μαγειρική, αγκάρεψα και το μικρό (στο όνομα) να μου βγάζει τις φωτογραφίες και βάλθηκα να δοξάσω την παράδοση στα πέρατα της οικουμένης, αγγλιστί. Χάρηκα που σε ξαναβρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έγινες δηλαδή ιντερνάσιοναλ!!! μπράβο βρε , έτσι να μας δοξάσεις.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  17. Καλέ τι παθαίνω; γράφω σχόλια και σβήνουν! σκούριασα τζίνα! Κι εγώ που βάλθηκα στα γεράματα να μεταλαμπαδεύσω την παράδοση στα πέρατα του κόσμου, αγγλιστί, αγγάρεψα και το μικρό σε ρόλο φωτογράφου, και να οι πίτες, και να τα στιφάδα! Ανεργία τέχνας κατεργάζεται, αλλιώς σιγά μην προλάβαινα να βράσω ούτε μακαρόνια! Καλό σου απόγευμα, τζίνα μου, χάρηκα που σε ξαναβρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν σβήνουν μη φοβάσαι, απλά περνά λίγη (έως πολύ) ώρα μέχρι να το εγκρίνω γιατί έχω βάλει μετριασμό σχολίων..
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ έθιξες ένα θέμα βαρύ για μένα. Εγω οταν ξεκινησα να μπλογκάρω, ούτε να μαγειρέψω καλά καλά δεν ήξερα. Πόσο μάλλον από κατασκευές. Διάβαζα διάβαζα, έβλεπα έβλεπα, σκεφτόμουν οτι δεν μπορει να μην μπορώ και εγω. Τελικα κούτσα κούτσα με το μαγείρεμα τα καταφέρνω. Μετά έμπλεξα με την κηπουρική. Από κατασκευές δεν το 'χω όμως.
    Αυτό με την φωτογραφική τι θέμα βρε παιδι μου. Μαγειρεύω και βγάζω φωτογραφίες στα διάφορα στάδια μήπως μου χρειαστούν. Κυκλοφορώ στο δρόμο, βγάζω άσχετες φωτογραφίες μήπως μου χρειαστούν. Μπήκε ένα μαμούνι στο σπίτι, τρέχουν τα παιδιά και ο φωτογραφίζουν μήπως χρειαστεί στη μαμά!!!!
    Και εγω στα πάρτι ποτέ δεν κατάφερα να κάνω όλα αυτά τα μαγικά που κάνουν πολλές αξιόλογες μαμάδες. Πάντα τα ζήλευα και τα χάζευα.
    Τι να κάνεις. Δεν είμαστε όλες ίδιες. Κάποιες βγήκαμε "ελαττωματικές"!!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι μπαίνουν και τα παιδιά στο τριπάκι, άκου εκεί να φωτογραφίζουν για την μαμά!... xaxaxaxa
    Ας μην στενοχωριόμαστε, έχουμε άλλες χάρες εμείς (αυτό το αφήνουμε αδιευκρίνηστο.. για ευνόητους λόγους) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μην τρελλαίνεσαι. Η καθεμιά με τη χάρη της ... Κι εγώ ζηλεύω αυτές που γράφουν με λουλουδάκια, πεταλούδες, φρου-φρου και αρώματα κι εγώ δεν το έχω καθόλου και μάλλον δεν θα το αποκτήσω ποτέ.... Αλλά αφού έτσι είμαστε...ας μας αγαπήσουμε γι' αυτό που είμαστε και θα μας αγαπήσουν και οι άλλοι για τον ίδιο ακριβώς λόγο ...
    Keep creating...

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--