NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Στην Λιβαδειά

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Στην Λιβαδειά


Το μικρό αστροπελέκι ήταν σήμερα εκδρομή με το σχολείο.
Στην Λιβαδειά!

Αφού λοιπόν έδωσα από χθες οδηγίες παύλα κατευθύνσεις  τύπου "να προσέχεις,.... να φας,.... μην πλακωθείς σε πατατάκια και αηδίες...." και άλλα τέτοια μαμαδίστικα,  έφυγα  (πολύ πριν από κείνον εννοείται) το πρωί  για τη δουλειά.
Κατά τις 10,30 με 11,00 είπα να πάρω ένα τηλέφωνο να δω αν έχουν φτάσει ή αν πλησιάζουν να φτάσουν στον προορισμό τους και γενικότερα να μάθω πώς περνά.
ντριιιιιννν!
φωνή βραχνιασμένη (από τα γκαρίσματα υποθέτω) από την άλλη πλευρά.
-ναι
-έλα αγόρι μου τί κάνεις;
-καλά μαμά
-περνάς καλά;
-ουου! τέλεια!
-πού είσαστε;
-στο πούλμαν!

.........................................................








24 σχόλια :

  1. Τς-τς-τς! Μα που ήθελες να ήταν; Στη Θεσσαλονίκη; Με πούλμαν πήγανε, όχι με ρουκέτα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tί να πω!! Αυτό το παιδί θα με στείλει καμιά ώρα,
      Εγώ να τον ρωτάω πού βρίσκονται κι εκείνος.... από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα :p

      Διαγραφή
  2. Αχ τι ωραία που περνούσαμε στις σχολικές εκδρομές!!!!!!!!!!!!! Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν περνάει καλά στο πούλμαν φαντάσου να φτάσουν κι εκεί!
    Τι πλάκα που έχουν τα παιδιά...
    Σε πάω πολύ Τζίνα και σε ψήφισα να ξέρεις, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη, σ' ευχαριστώ πολύ για τον ψήφο, τιμή μου!
      Καλό σαββατοκύριακο :))

      Διαγραφή
    2. Εσύ τί νόμιζες πως ο παπάς με βάφτισε Τζίνα;...χαχαχα
      Απλά πολύ πριν με βαφτίσουν η νονά είχε επιλέξει το Τζίνα και μου έμεινε.
      Το κανονικό όμως για τις επίσημες εμφανίσεις είναι το Γεωργία....
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Χα χα χα!!! Μου θύμισε ένα ανέκδοτο με ξανθιά:
    Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
    - Γιώργο που είναι τα παιδιά?
    - Στα Αγγλικά
    - George where are the kids?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερά γιατί έχουν το νου τους στις τρέλες που κάνουν τη συγκεκριμένη στιγμή και απαντούν χωρίς καν να σκεφτουν, μη σου πω πως δεν έχουν καν ακούσει την ερώτηση :PP

      Διαγραφή
  5. !!! Μ'έπιασαν τα γέλια! Καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη σε πιάσουν τα γέλια..."τί κάνεις Γιάννη, κουκιά σπέρνω.." :PP

      Διαγραφή
  6. Αφού στο πούλμαν ήταν το παιδί, τι να σου πεί!
    Ζούνε στη κυριολεξία στο δικό τους κόσμο.

    Πήρες τη ψήφο μου. Και με τη νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι σωστά... Nά' σαι καλά ... ευχαριστώ πολύ :))
      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  7. Χχαχαχαχα !! Μη το λες, ξέρεις τι ωραία περνούσμε μέσα στο πούλμαν;
    Από θέση σε θέση, πειράγματα, μουσικές και άγιος ο Θεός!
    Τι ωραία η πρώτη σου φωτογραφία :)
    Καλή Κυριακή τώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω - θυμάμαι κι εγώ τα δικά μου , μη νομίζεις - όλος ο χαβαλές γινόταν στο πούλμαν, όσο για τις φωτογραφίες τις τράβηξε το αστροπελέκι (Παναγιώτης) με το κινητό του και τις ανέβασα :))

      Διαγραφή
  8. Βρε μάνα, βρε μάνα!
    Αφού το ξέρεις ότι δεν έχει σημασία που βρίσκονται, γεωγραφία θα κάνουμε τώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο γιατί αν του ζητήσεις και γεωγραφικό στίγμα μπορεί να σε βρει μεγαλύτερη συμφορά απ' την απάντηση που θα πάρεις... έχεις δίκιο :PP

      Διαγραφή
  9. Πάλι καλά να λες που ήταν και στο πούλμαν εκείνη την ώρα.Φαντάσου να ΄τανε πουθενά αλλού.αχαχα!Μερικές φορές τα παιδιά σκάνε γάιδαρο κι απαντούν κυριολεκτικά!Έτσι κάνουν και τα δικά μου και μέχρι να συνεννοηθούμε μας έπιασε το βράδυ!
    Χαρούμενο απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όταν απαντούν κυριολεκτικά μπορεί και να σε στείλουν αδιάβαστο με απανωτά εγκεφαλικά, το ξέρω... το ξέρω...
      Να είσαι καλά! :-)

      Διαγραφή
  10. Ηρθα απο ευγένεια να ανταποδώσω και κόλησα. Εισαι ότι έψαχνα εδώ και πολλά χρόνια. Μην υπερβάλλω έχω βρεί και τέσσερεις πέντε ακόμα με το δικό σου χιούμορ. Διάβασα σήμερα μερικές σου αναρτήσεις και κατουρήθηκα απο τα γέλια. Εχω μιά ευκολία στο γέλιο αυτό να λέγεται.
    Θα ξανάρθω, δεν είναι απειλή είναι υπόσχεση.
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες Μαράκι, εγώ δεν άφησα σχόλιο σε σένα, δεν ήθελα να σε τρομάξω :))
      Xαίρομαι πολύ που θα τα λέμε, καλό βράδυ και καλή εβδομάδα από αύριο :))

      Διαγραφή
  11. Μια χαρά τα περνάνε αυτά, όπου κι αν είναι! Ας γυρίζαμε κι εμείς πάλι πίσω στις σχολικές εκδρομές και τίποτα δεν θα μας ένοιαζε... (το δικό μου αστροπελέκι #1, αποφεύγει επιμελώς να πάρει το τηλέφωνο μαζί στις εκδρομές για να έχει το κεφάλι του ήσυχο!)

    Φιλιά Τζίνα μου! Καλό Πάσχα!
    !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλό Πάσχα Ευαγγελία μου, η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει ότι καλύτερο επιθυμείς για την οικογένειά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--