NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βραβείο Νάμπερ Σιξ

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Βραβείο Νάμπερ Σιξ

H Luna μου έδωσε ένα καινούγιο βραβείο, το βραβείο νάμπερ σιξ με τον όρο να πω έντεκα πράγματα για μένα.
Γιατί έντεκα κι όχι δώδεκα ή ακόμα ακόμα και δέκα , δεν το καταλαβαίνω.
Άλλος ένας περίεργος όρος για τα βραβεία που δίνονται....
Αφού λοιπόν πρωτίστως το εναπόθεσα στη βιτρίνα μαζί με τα άλλα για να το σιγουρέψω,  αποφάσισα να της κάνω το χατήρι, εξ' άλλου κοτζάμ βραβείο μου έδωσε, μη γίνομαι αχάριστη!
Ευχαριστώ πολύ Luna!
Πάμε λοιπόν :
1. η μαμά μου (θεός 'σχωρέστην) με είχε μάθει από μικρή να πλέκω ΚΑΙ με βελόνες ΚΑΙ με βελονάκι ΚΑΙ να κεντάω!! 
2. αφού λοιπόν έπλεξα κανα δυό ωραιότατα τραπεζομάντηλα και μερικά πουλόβερ, ένιωσα πως έκλεισα σαν πλέκτρια.
(Αυτά τα αναφέρω για να κλείσω τα στόματα μερικών μερικών που νομίζουν πως επειδή δεν ξέρω ντεκουπάζ (ή όπως αλλιώς το λένε τέλος πάντων) είμαι και καμμιά τυχάρπαστη.)
Συνεχίζω.
3. Όταν πριν χρόνια απολύθηκα από την δουλειά μου.... με τα λεφτά της αποζημίωσης ανοίγω ένα μικρό μίνι μάρκετ στο οποίο μπαίνει υπολογιστής. Αυτό ήταν!
4. Μυούμαι στο κόσμο του διαδικτύου και ανακαλύπτω το blogging. Mε λίγα λόγια... την πατήσατε!
5. τον Αύγουστο του 2007 ανοίγω στον pathfinder τις πρώτες "άρες μάρες.. κουκουνάρες"
6. Πουλάμε το μαγαζί και καταφέρνουμε να φύγουμε απ' το κλεινόν άστυ και να μετακομίσουμε μόνιμα στην εξοχή, έτσι γίνομαι απ' τους τυχερούς που ανοίγω τα μάτια μου το πρωί και βλέπω τη θάλασσα!
7. είμαι νευρική και απότομη, αλλά δεν διστάζω να ζητήσω συγνώμη.
8. έχω εμμονές με την τάξη μες το σπίτι, εμμονές με το να γίνονται αυτά που θέλω.... την ώρα που τα θέλω,
9. έχω πάθος με το δίκιο και τη δικαιοσύνη, aλλά είμαι και γκρινιάρα 
10. περισσότερο κι από τα ελαττώματά μου σιχαίνομαι τους αγενείς! και τέλος, 
11. λατρεύω τους γιούς μου, μπλογκάρω (που είσαι Μπαμπινιώτη να ακούσεις και να φρίξεις) γιατί μ΄αρέσει τρελά, δουλεύω  με ωράρια λουλουδούς στα μπουζούκια και  από πέρσυ τον Μάρτη που μπήκε στη ζωή μου ο Πρίγκηπας είμαι ΚΑΙ γιαγιά!
Τί άλλο να ζητήσω η γυναίκα;.
Τα έχω όλα!







18 σχόλια :

  1. τα χεις οντως! και να τα χαιρεσαι! και πανω απο ολα μου αρεσει αυτο: οτι τα εκτιμας! γιατι αφου τα αναγνωριζεις τα εκτιμας! τι δεν θα δινα να τα φερναν ετσι οι συνθηκες της ζωης και να εβλεπα θαλασσα καθε πρωι που ξυπναω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι είναι αλήθεια πως είναι μοναδικό το αίσθημα να ξυπνάς και να αντικρύζεις το μπλε της θάλασσας, ευχαριστώ το Θεό ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ γι' αυτή την ευλογία Του!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Είσαι πολύ τυχερή που ανοίγεις τα μάτια σου και βλέπεις θάλασσα!!!!!Σε ζηλεύω!!!!
    Να χαίρεσαι το εγγονάκι σου!!1
    Φιλάκια
    !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεσποινάκι μη ζηλεύεις, ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή και στην ανάγκη γι' αυτό είναι οι φίλοι, έλα όποτε και όσο θες να σε φιλοξενήσουμε :))

      Διαγραφή
  3. Ε τι να κάνω γειτόνισσα με πρόλαβαν!! Πάρε κι ένα νάμπερ σέβεν από το σπιτάκι μου και βάλτο κι αυτό εδώ, παρέα με τα άλλα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι σ'ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά!
      Το βάζω στην βιτρίνα με τα άλλα, έτσι όπως του πρέπει...
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  4. Οντως τα έχεις όλα .... σε περιβάλλουν τόσοι άντρες ... Ευτυχία !!!! Εχεις και πολυυυυ χιούμορ ... αυτο δεν το γραψες!
    Εγω εχω το 8 και το 9 σου και σε λιγο καιρο, μη πω σύντομα και το 6 :)

    Φιλιά και με πολλα ακόμα βραβεία εύχομαι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το 8 και το 9 δεν θα σχολιάσω γιατί δεν είναι και πολύ υπέρ μας τουλάχιστον όχι όλες τις φορές, για το 6 όμως χαίρομαι πάρα πολύ!!!!!!!!!!
      Θα δεις πόσο θα αλλάξει η ψυχολογία σου.... για να καταλάβεις ξυπνάω το πρωί και μπορεί να έχω χίλια δυο προβλήματα στο κεφάλι μου, μόλις ανοίξω τα παράθυρα και κοιτάξω έξω.. ηρεμώ, φτιάχνει η διάθεσή μου!
      Άντε... με το καλό :))

      Διαγραφή
  5. Πήρες φόρα με τις βραβεύσεις! Μπράβο ! To N.2 το έγραψες για εμένα ε;;;; αχαχχαχχχ. Να τον χαιρόσαστε τον πρίγκηπα και γιατί όχι, σύντομα να του κάνει παρέα και μια πριγκήπισσα!!!!!!!!!!!!!!!

    Το Σάββατο σου έβαλα απουσία στις Ψηφιακές Γειτονιές, να το ξέρεις!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την μαύρη αλήθεια ήθελα πολύ να έρθω, όμως έτυχε να έχει έκθεση κι ο Χρήστος με την δουλειά του και τ' αστροπελέκια τα σαββατοκύρια έχουν προπονήσεις στην ιστιοπλοϊα και κάποιος πρέπει να τα πάει και να τα γυρίσει, οπότε δεν γινόταν.
      Του χρόνου... :))

      Διαγραφή
  6. Χι..χι.. τι σου έγραψα στην προηγούμενη αναρηση σου;;; πήρες φόρα και τωρα ποιος σε σταματα... με τα βραβεία.. Ντινακι μου.. το έχω πάιξει και εγώ το παιχνιδακι των απαντήσεων... στις απαντήσεις σου... στο 1..στο 2.... ειμαι τελειως μεσα... στο 6 βλεπω και εγώ την θαλασσα... χι.χι.. και σε καλοσωρίζω στο κλαμπ των γιαγιάδων...χι.χι.. οντως τα εχεις όλα... βρε μπας και καθόμαστε δίπλα;;; .. δεν εχουμε καμια Ντινα γειτόνισα...ομως Ντινακι μου...!!!....χι.χι.. φιλακια πολλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως έχετε Τζίνα γειτόνισσα;...
      Γιατί Τζίνα με λένε... όχι Ντίνα (καλά πώς σου κόλλησε το Ντίνα;)
      Τζίνα απ' το Γεωργία, Τζωρτζίνα, Τζίνα....
      Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  7. Καλώς σε βρήκα σε απολαυστική ανάρτηση! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραία! Τείνει να πραγματοποιηθεί η ευχή που σου άφησα στο προηγούμενο ποστ για να εκατοστήσεις τα βραβεία σου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να καταλήξουμε λοιπόν πως οι ευχές σου πιάνουν και είσαι γουρλού, την παραμονή της πρωτοχρονιάς τί κάνεις;

      Διαγραφή
  9. Μπράβο για το βραβείο, εύχομαι σύντομα και το Νάμπερ Τεν.
    Το χιούμορ είναι βασικό πως το ξέχασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως γιατί δεν θεωρώ πως τό' χω :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πάντως :)

      Διαγραφή


--