NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Γκρινιάζω..

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Γκρινιάζω..

Σήμερα είπα, μιας και προσωπικά έχω εντρυφήσει στο θέμα γκρίνιας, να βοηθήσω όλους εσάς που  θέλετε να ακολουθήσετε καριέρα γκρινιάρη, δίνοντάς μια ιδέα για το πώς πρέπει να κινείστε.
Πάμε λοιπόν..
"πώς να γκρινιάζετε εποικοδομητικά και συνάμα αποτελεσματικά"
Κατ' αρχάς μη πάρετε το όλο θέμα ελαφρά.
Πρώτον, η γκρίνια είναι τρόπος εκτόνωσης και έκφρασης.
Δεύτερον, γκρινιάζω άρα ζω, υπάρχω, κάνω αισθητή την παρουσία μου.
Τρίτον, η γκρίνια δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!
Και τέταρτον και σημαντικότερον, μην πτοείστε, πάντα υπάρχει λόγος γκρίνιας.
Τέλος, πάντα υπάρχει τρόπος να αντιστρέψετε τα πράγματα -πάλι γκρινιάζοντας δεν θέλω να ξεχνάμε τον στόχο μας- αν παρ' ελπίδα γυρίσουν μπούμερανγκ πάνω σας.
Παράδειγμα :
Γυρίζεις σπίτι απ' τη δουλειά και βλέπεις στον νεροχύτη στοιβαγμένα τα βρώμικα πιάτα και ποτήρια απ' το μεσημεριανό των παιδιών, (το ξέρω το έχω πάθει) ξεκινάς λοιπόν το τροπάριο.
-καλά δεν μπορούσατε να βάλετε τα πιάτα στο πλυντήριο; δίπλα είναι,  τόσο δύσκολο σας ήταν;
και συνεχίζεις ακάθεκτη  με μια χροιά ειρωνίας στη φωνή..
-αλλά βέεεεβαια, (το "ε" στο βέβαια τραβηγμένο, όσο πιο πολύ τόσο πιο καλά) θά'ρθει η υπηρέτρια να μας τα μαζέψει...
Τέλος ρίχνεις την χαριστική βολή.
-από τις τρεις τη νύχτα είμαι στο πόδι δεν σέβεστε τίποτα;
Και για επίλογο ρίχνεις και μια απειλή τύπου:
"έτσι και πεθάνω θα σας φάνε τα σκουλήκια",   να βρίσκεται.
Υπέθεσε τώρα πως σε κείνο το σημείο σου λένε (το ξέρω το έχω πάθει):
-είναι γεμάτο το πλυντήριο με βρώμικα και δεν χωρούσαν να βάλουμε κι αυτά.
Ξαφνικά συνειδητοποιείς πως ξέχασες χθες βράδυ να προγραμματίσεις το πλυντήριο (το ξέρω το έχω πάθει).
Προς Θεού!
Δεν τα χάνεις, δεν αλλάζεις έκφραση του στυλ "ωχ, την πάτησα" και φυσικά δεν οπισθοχωρείς.
Σ' εκείνο ακριβώς το σημείο λες με ακόμα πιο επιθετικό ύφος :
-εμ βέβαια,  λες και σ'αυτό το σπίτι μένω μόνη μου.
ΕΓΩ να νοιαστώ για να πλυθούν τα πιάτα, ΕΓΩ για να πλυθούν τα ρούχα, ΕΓΩ για να απλωθούν, ΕΓΩ για να σιδερωθούν.. ΕΓΩ για τα ψώνια, ΕΓΩ για το μαγείρεμα, για.... για.... για..    άνθρωπος είμαι, δεν είμαι μηχανή, πόσα πια να θυμηθώ και πόσα ν' αντέξω;
Στο "ν' αντέξω"  η φωνή πρέπει να "σπάσει" και καλό είναι να αποχωρήσετε απ' τον χώρο με ύφος τουλάχιστον χιλίων καρδιναλίων (ούτε ενός λιγότερου).
Έτσι δεν θα τους αφήσετε χρόνο να απαντήσουν και θα μείνουν και με τις τύψεις πως σας αδικούν!
Το ξέρω.... το έχω κάνει..





 


39 σχόλια :

  1. μπα σε καλόόό σου κάποια μου θύμησες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποιαδήποτε ομοιότης με πρόσωπα ή καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική :))

      Διαγραφή
  2. Xα χα χαααα!!
    Κράτησα καλές σημειώσεις, θα τις μελετήσω καλά και θα περάσω στην πράξη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καλό που σου θέλω να μελετήσεις σωστά γιατί μπορεί να σας βάλω και κανένα ξαφνικό διαγώνισμα :P

      Διαγραφή
  3. Χα!χα!χα! Ότι θα γινόταν και σεμινάριο γκρίνιας ούτε που το φανταζόμουν!!!!Με έκανες και γέλασα να σαι καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε τα γέλια και πέρνα στην πράξη, αν γελάς δεν θα κάνεις καριέρα γκρινιάρας να το ξέρεις!!

      Διαγραφή
  4. Ααα!Η γκρίνια και το πείραγμα είναι η ειδικότητά μου.Στο σπίτι, στην παρέα, στη βόλτα... παντού "χώνομαι" κι όταν δεν έχω όρεξη, αυτή βάζω μπροστά για να πάρω φόρα.Δε μπορώ να ζήσω χωρίς αυτή.Δεν είναι εύκολο... θέλει τέχνη.Όταν καταφέρεις και συνδυάζεις και τα δυο, τότε δημιουργείς.Νοιώθω πως αυτοσχεδιάζω εκείνη τη στιγμή.Βέβαια οι άλλοι με κοιτάζουν κάπως...Άστους και μην τους ακούς... δεν ξέρουν από τέχνη!
    Κοίτα όμως να δεις πως μοιάζουν μερικοί άνθρωποι!Λες κι είναι αδέρφια!αχαχα!!!!
    Καλό σου απόγευμα και... πάντα με γκρίνια!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφέ... το σίγουρο είναι πως εμείς οι δυο στην ίδια παρέα θα μεγαλουργούσαμε, μη σου πω πως θα μας έδιναν και το Όσκαρ!!!!
      Καλό σου απόγευμα :)

      Διαγραφή
  5. Ακόμα ένα απολαυστικό κείμενο. Πολύ χρήσιμες
    και λεπτομερείς οδηγίες για την καριέρα μιας
    μεγάλης γκρινιάρας. Γκρινιάζω άρα υπάρχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aαααααααααααα εγώ έχω και extra tip! Δεν χρειάζεται να πεθάνω για να τους φάνε τα σκουλήκια! Φτάνει να με πονέσει ο χειρουργημένος σπόνδυλος! Που αν ξαναχρειαστεί χειρουργείο, θα κάτσω στο κρεβάτι και ουτε για νερό δεν θα σηκώνομαι! Και τότε θα καταλάβετε τι αξίζω, γιατί τώρα με έχετε γραμμένη ! Αλλά να παρακαλάτε να μην σας γράψω κι εγώ!

    Αυτά, καληνύχτα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υποκλίνομαι! ..Για μια στιγμή νόμιζα πως άκουγα τον εαυτό μου!!!

      Διαγραφή
  7. Κοίτα να δεις τώρα πως έχει το θέμα. Κάνω ακριβώς αυτά που προτείνεις, αλλά για έναν περίεργο τρόπο κανένας δεν με παίρνει στα σοβαρά. Συνεχίζουν να ασχολούνται όλοι με αυτό που κάνουν εκείνη τη στιγμή και είτε γκρινιάζω στον τοίχο, είτε σε αυτούς είναι το ίδιο πράγμα!
    Μάλλον κάτι δεν κάνω σωστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eννοείται πως κάτι δεν κάνεις σωστά, σ' αυτά τα πράγματα όλα παίζουν ρόλο ακόμα και ο τόνος στην φωνή.
      Διάβασε πάλι προσεκτικά τις οδηγίες και θα καταλάβεις.
      (εσύ θέλεις ιδιαίτερα)...

      Διαγραφή
    2. Βρε Αθηνά, βρε Αθηνά .... τσ τσ τσ..... Κάνε λίγο εξάσκηση στον καθρέφτη! ΤΙ θα σε έκανε εσένα να νιώσεις χάλια αν στο έλεγε ο άλλος;;;;; Ε, αυτό! Και άρχισε να κόβεις και δικαιώματα και απολαύσεις ..... τηλεόραση, βόλτα, χαρτζηλίκι...... sex !!!! Ανάλογα σε ποιον απευθύνεσαι!!!!!!!!!!!!! αχαχαχχχ

      Διαγραφή
    3. Ακούς Αθηνά;... εξπέρ η κυρία!! :))))

      Διαγραφή
  8. Χι..χι....χι.. πόσες φορες τα έχουμε πεί όλα αυτά;....και τα εγραψες με τόσο χιούμορ!!! πολύ καλα εκενα και περασα απο εδώ... καπου το όνομα σου μου εκανε κλίκ και νά μαι..χι.χι.. για μενα ολα αυτά ειναι περασμενα μεν ξεχασμένα δεν.....χαρηκα που ήρθα.. δεν εμεινα μονο σε αυτήν την αναρτηση..πηγα και στις προυγουμενες και εμεινα απο τα γελια... να εισαι καλά Τζινακι .. θα τα λεμε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες!!! πέρασα κι εγώ απ'τα δικά σου μέρη να γνωριστούμε, να δω την καινούργια γειτόνισα.
      Μ' αρέσεις και θα κάνουμε παρέα!
      Μόνο που στο μπλογκ σου δεν βρήκα το κουμπάκι για να γίνω μέλος και να μπορώ να σε παρακολουθώ.
      Όχι πως αυτό με απότρεψε βέβαια.. έκανα κόπυ πέιστ την διεύθυνση του μπλογκ σου και το πρόσθεσα στα bloglovin , στο λέω όμως γιατί χρειάζεται.
      Κάποιος που θέλει να σε ακολουθήσει δυσκολεύεται.
      Είδες;... ακόμα και σε σένα που μόλις γνώρισα γκρινιάζω.
      Είναι έμφυτο τελικά :P
      Σε φιλώ και σου εύχομαι μια πολύ όμορφη μέρα :))

      Διαγραφή
    2. Ξαναπερνώ έστω και τετοια ωρα... και διαβαζω οτι δεν μπορείς να γραφτεις.. αν πατήσεις στο ονομα σε βγαζει σε δυο μπλογκ .. το ενα ειναι στα αγγικά .. αυτό το εχω εγκαταλύψει να μπαίνεις σ αυτό που γραφει το ονομα μου στα ελληνικα... νομίζω οτι θα το δεις.. το αλλο που μου λές το bloglovin...δεν ξερω τι είναι .. μην νομίζεις οτι ειμαι και πολύ έξυπνη; χι.χιχ.
      φιλια ...

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχαχαχα.....
    Καλά τα λες αλλά ποιός ακούει;
    Φιλάκια
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tα ακούνε, τα ακούνε... κι ας κάνουν πως κωφεύουν.
      Μην πτοείσαι όταν "κάνουν" πως δεν δίνουν σημασία, το μήνυμα το παίρνουν.
      Καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή
  10. πολύ γέλιο!!!τελικά όλες ίδιες είμαστε σαν να έχουμε αποφοιτήσει από την ίδια σχολή...αυτό που είπες για το κουμπάκι στην Σμαραγδένια Ρούλα εγώ το έχω?Και αν όχι πως το λένε?Έχω καταμπερδευτεί μ΄αυτά τα κουμπιά...Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι αυτό που ονομάζω "οι φίλοι" και λέει "γίνε μέλος αυτού του ιστότοπου"...
      Απ' όσο είδα εσύ έχεις το κουμπί για το bloglovin , που αν κάποιος δεν είναι μέλος του είναι άχρηστο και το google+, πρόσθεσε λοιπόν κι αυτό και θα είσαι μια αξιοπρεπεστάτη blogger, θα έχει καλύψει όλες τις περιπτώσεις...
      Καλημέρα :))

      Διαγραφή
  11. μαμα εσυ εισαι;;;χαχαχα!!!η κορη μου ειναι ακομα μικρη αλλα εννοειται πως γκρινιαζω στον συζυγο!!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. dear-e-diary και craftland, μην ξεχνάτε πως η γκρίνια είναι γένους θηλυκού,το οποίο σημαίνει πως τώρα μπορεί - πολύ σωστά - να σας θυμίζω τη μαμά σας, αλλά θα είστε η επόμενη γενιά.
    Οπότε πάρτε μαθήματα, θα σας χρειαστούν :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. - λες και εσείς δεν ξέρετε που είναι το κουμπί του πλυντηρίου! πόσο κόπο θέλει πια για να πατήσεις ένα, ΕΕΕΝΑ ρημαδοκουμπί! αλλά κι αυτό εγώ πρέπει να το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαπ κλαπ κλαπ (παλαμάκια). ΑΞΙΑ!! ΑΞΙΑ!!!
      Την επόμενη ανάρτηση με το ίδιο θέμα θα την γράψουμε συνεταιρικά, είσαι;
      :PP

      Διαγραφή
  14. χαχα τυχαία νόμιζες ακούω δίπλα μου κάθε τόσο "πόπο γκρίνια!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και πιάνει? Εγώ όσο και να γκρινιάζω με γράφουν!
    Δεν ξέρεις τι πόνο νοιώθω, όταν έχοντας πάρει το ύφος της Παξινού, λέω συναφή γκρινιο-σχόλια και τους βλέπω να κρατούν σημειώσεις στα παλαιά τους υποδήματα... Μόνο εγώ το ξέρω...
    Μέχρι που το έκοψα! Να δουν αυτοί τι χάνουν!:)
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος! Μέγα λάθος! Ακόμα κι αν δείχνουν πως σε γράφουν κατά βάθος έχεις περάσει το μήνυμα, γρι γρι γρι γρι τους έχει τρυπήσει το τύμπανο η γκρίνια σου, απλά δεν στο δείχνουν.
      Συνέχισε... μη το βάζεις κάτω.
      Η γκρίνια τώρα δικαιώνεται!!!!

      Διαγραφή
  16. Χαχαχα...ναι καταλαβαίνω ότι οι μαμάδες έχουν ένα λόγο παραπάνω να γκρινιάζουν!!!Εγώ αν και φοιτήτρια με όχι και πολλές έγνοιες,σαν καρκινάκι,την έχω τη γκρίνια στο τσεπάκι!!!Καλώς σε βρήκα!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες Έλενα, πίστεψέ με δεν χρειάζεται να είναι κανείς καρκίνος για να γκρινιάξει, εγώ ας πουμε που δεν είμαι δίνω ρεσιτάλ γκρίνιας καθημερινά :)))))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Σσσωραία! Το επόμενο λοιπόν είναι να γράψω κι εγώ τον ύμνο στα νεύρα...
    (απορία: ο άντρας σου ακούει ή φεύγει πριν από σένα;)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούει.... ακούει... και δεν μιλάει..
      Ήρωας σου λέω... ήρωας!!

      Διαγραφή
  18. Καλημέρα!!!Πρώτη φορά μπήκα στο blog σου και γελασα παρα παρα πολυ!
    Θεε μου λες κι εβλεπα τη μανα μου μπροστά μου !
    Σχεδιασμενο το εγκλημα λοιπον!Ακαρδες μάνες!!!
    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλωσόρισες λοιπόν στο σπίτι μου κι ελπίζω πως θα ένιωσες οικεία απ'τη στιγμή που σου θύμησα τη μαμά σου!
      Χαίρομαι πολύ και θα τα λέμε, φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Σ'ευχαριστώ για το περασμά σου και από τη δική μου γωνιά! Και φυσικά να τα λεμε :D φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μιλάμε για οσκαρικές ερμηνείες εμείς οι μαμάδες:)
    Φοβερή φοβερή ανάρτηση!! Γέλασα τρελά. Πινω καφεδάκι κ κόντευες να με πνίξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


--