NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αναμνήσεις..

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Αναμνήσεις..

-θέλεις κούρεμα.
-όχι, μ'αρέσουν έτσι.
-θα σε κουρέψω εγώ.
-δεν είσαι καλά.
-γιατί; δεν είναι τίποτα αφού έχουμε την μηχανή.
-δεν υπάρχει περίπτωση, ξέχασέ το.
-θυμάσαι μικρός που έπεφτε μια τούφα απ'τα μαλλιά στα μάτια σου κι έπιασες το ψαλίδι και την έκοψες;
-ναι, κι εσύ μου τα έψαλες για τα καλά!
Γέλια..
-κι ο Παναγιώτης το είχε κάνει.
-ναι, θυμάμαι.. εκείνον τον σκυλόβρισες γιατί είχαν πέσει κάτω τρίχες και τα είχε κάνει χάλια
Γέλια..
-τί άλλο θυμάστε για μένα;
-τότε που πλησίαζε η ώρα να γυρίσεις απ'τη δουλειά,  μαζέψαμε στα γρήγορα το δωμάτιό μας και είχαμε ξεχάσει τα παπούτσια πεταμένα και μας σκυλόβρισες.
 -ωραίες αναμνήσεις θα έχετε απ' τη μάνα σας!
Εδώ τα γέλια γίνονται τρανταχτά κι απ τους τρεις μας.
Kυλιόμαστε στον καναπέ κι απ' τα γέλια δακρύζουν τα μάτια...
Γέλια και κλάματα ανακατεμένα.... για τα χάλια μου ..





 

18 σχόλια :

  1. Τζίνα μου τι όμορφα που γράφεις.. (νομίζω στο λέω τρίτη φορά) Μου αρέσουν τόσο τα κείμενα σου είτε αυτά είναι αστεία είτε μελαγχολικά και μυστήρια.
    Στην συγκεκριμένη ανάρτηση η αλήθεια είναι πως δεν κατάλαβα ποιος μιλα σε ποιον, βασικά με μπέρδεψε ο πληθυντικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην συγκεκριμένη περίπτωση (η κουβέντα έγινε χθες και την μετέφερα αυτούσια) μιλάω με το μεγάλο αστροπελέκι αλλά στη συνέχεια μπαίνει στην κουβέντα κι ο μικρός στο τέλος γελάμε με τα χάλια μου κι οι τρεις :P

      Διαγραφή
  2. και μενα μου ξυπνησες αναμνήσεις.....απο οταν καθόταν και το δικο μου αστροπελέκι και του εκοβα τα μαλλια....και ηθελα να του κανω και καπελλάκι η΄΄ κομμώτρια΄΄. στο τελος του τα πηρα με την ψιλή για να μη παει σαν καραγκιόζης στο σχολείο. υπέροχες αναμνήσεις.
    φιλια ... καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε αθεόφοβη, καπελάκι;;;;
      είπαμε αλλά όχι κι έτσι!!! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Ωραία στιχομυθία... σαν διαφήμιση μου φαίνονταν.Στο τέλος περίμενα ν΄ ακούσω:"Για καλύτερο κούρεμα ελάτε στο κομμωτήριο "Σόιμπλε και Μέρκελ"!Μπαίνεις μέσα και βγαίνεις μ΄ ένα μαλλί...!μμμ!"αχαχα!
    Καλή εβδομάδα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxaxa έχεις δίκιο.. στις μέρες που διανύουμε μόνο εκεί πάει το μυαλό σου!
      Καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου καλώς σε βρήκα!!Μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου και ο τρόπος που γράφεις!!Θα σε παρακολουθώ και ελπίζω να περνάς και εσύ από το μπλογκάκι μου και να τα λέμε!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλωσορίζω και σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, έχω περάσει ήδη από τα μέρη σου και φυσικά τώρα που βρεθήκαμε θα τα λέμε, σε φιλώ!

      Διαγραφή
  5. Αχ! Αυτό με τα μαλλιά....!!! Κι εμένα μικρή μου έκοβε η μαμά τις αφέλειες!! Φιλότιμες προσπάθειες έκανε η καημένη, αλλά σε όλες τις φωτογραφίες φαίνονται μυτούλες από δω.. μυτούλες από εκεί!! χαχαχα! Ακόμη και τα "χάλια", όμορφες αναμνήσεις δημιουργούν!! :)
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραία φαίνονται οι μυτούλες απο δω κι από κει και τί έγινε;.
    πφφφ... σιγά το πράμα!! πώς κάνετε έτσι;.... τσ τσ τσ!
    (καλό απόγευμα, φιλιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζίνα μου γλυκιά, γέλασα με το κούρεμα, που, ας σημειωθεί,είναι και επίκαιρο. Χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε δεν παίζεσαι!!!Μέχρι και κεράκια μου έστειλες....
    Μ'έκανες να χαρώ πάρα πολύ!!
    Σ'ευχαριστώωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εμείς σ' ευχαριστούμε για τις τόσο όμορφες ιδέες που μοιράζεσαι μαζί μας....Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Ωχ ωχ ωχ. Κάνω και εγώ κάτι τέτοια και κουρεύω τα τέκνα μου. Αυτά θα θυμούνται τα άτιμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον κάντα στον γιο, στην κόρη... κρίμα!!!
      Θα το καταστρέψεις το κοριτσάκι :p

      Διαγραφή
    2. Κι όμως στην κόρη με το μακρύ μαλλί δεν φαίνονται οι ατέλειες!! Στο κοντό κάνουν μπαμ:)

      Διαγραφή
    3. Βρε μάτια μου το κοντό το περνάς κι ένα γουλί και ξεμπερδεύεις, το κορίτσι κρίμα δεν είναι;...

      Διαγραφή


--