NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Βραβείο Νάμπερ Φάιβ..

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

Βραβείο Νάμπερ Φάιβ..

Θέλει η γυναίκα να μου δώσει το βραβείο.
Της αρέσω ρε παιδί μου, γουστάρει και λέει χαλάλι.. στην Τzina θα το δώσω.
Πώς πας εσύ και της βάζεις τον περιορισμό;.
"το μπλογκ πρέπει να έχει λιγότερα από 200 μέλη"...
Τί λες καλέ; .. σοβαρά;...
Και τί θα πω εγώ στους δέκα παραπάνω;
Εξκιουσμι αλλά περισσεύετε και θέλω ααν τρελή το βραβείο;..
Και να πετάξω τους ανθρώπους στον δρόμο;..
Όοοοοοοχι, δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος εγώ.
Είμαι ψυχοπονιάρα εγώ.
Γι'αυτό ευχαριστώ πολύ τη Μαρία που ύψωσε το ανάστημά της, χτύπησε το χέρι στο τραπέζι και είπε "εντ δε όσκαρ γκοους του τζίιιιιιιινaaaaaaaaaaa!!!"
Τώρα, πρέπει να το δώσω κι εγώ με τη σειρά μου ...
Φαντάζομαι πως ο όρος για τα λίγα μέλη θα μπήκε για να μαθευτούν και να γνωρίσουμε καινούργια μπλογκς.
Θέλω λοιπόν να δώσω το βραβείο σε δυο μπλογκς που κάθε φορά που επισκέπτομαι γαληνεύω.
Ειλικρινά δεν ξέρω - και δεν με νοιάζει κιόλας - αν έχουν λιγότερα από 200 μέλη.
Είναι δυο μπλογκς που πάνε κόντρα στο ρεύμα και σε όσα κατά κύριο λόγο αρέσουν.
Δυο μπλογκς που δεν έχουν για θέμα τις κατασκευές, το μπλα μπλα ή τις προτάσεις παντός είδους.
Είναι δυο μπλογκς που έχουν κύριο θέμα τους τον λόγο του Θεού!
Είναι το "ορθόδοξη γυναίκα" της πρεσβυτέρας Κρίνας
και το "Σαλογραία" της Ευανθίας Παναγοπούλου.
Το δίνω με πολλή χαρά και  τις ευχαριστώ για τις ψυχωφελείς αναρτήσεις τους.
 
Καλό σας βράδυ!












19 σχόλια :

  1. Τζίνα μου να χαίρεσαι το ναμπερ φαιβ βραβειάκι σου.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mε γεια και με χαρά το βραβείο σου!
    Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eυχαριστώ Έλενα, καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο καλά τους τα είπες.
    Άλλωστε το αξίζεις το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άντε και εις ανώτερα! Κι εγώ γαληνεύω με τα συγκεκριμένα ιστολόγια...
    Τζίνα μου, άλλαξα διεύθυνση γιατί είχα μια κρίση και τα διέγραψα όλα :(. Αν θέλεις, είμαι στο http://evasbits.blogspot.com
    Κι όπως όλοι, παθαίνω και...μαθαίνω!
    Φιλιά! (αχ, είναι και το κουμπάκι μου που θέλει διόρθωμα η διεύθυνση του blog...Το δε email μου είναι το sagaeva91@gmail.com.

    Κανονική μετακόμιση δηλαδή, χαχα!

    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασα και ξαναγράφτηκα.. έφτιαξα και το κουμπάκι σου στο scroll μου και όλα καλά.
      Πάμε σαν άλλοτε λοιπόν κι άλλη φορά πριν πατήσεις το κουμπάκι σκέψου το πολύ καλά.
      Σε φιλώ :))

      Διαγραφή
  6. να πω και εις ανώτερα!!!! και πολυ καλά έκανε η ΓΥΝΑΙΚΑ και πάτησε ποδι και σου το έδωσε το βραβείο και εσύ που το έδωσες στα συγκεκριμένα.
    να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι.. φαντάζεσαι την γκρίνια μου αν δεν μου το εδινε;, την φαντάζεσαι;;;; χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Να τα εκατοστήσεις τα βραβεία! Ναι, μπορεί ορισμένοι να το θεωρούν ένα χαζό παιχνίδι, αλλά δεν παύει να μας κάνει να χαιρόμαστε σαν να είμαστε παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να με έβλεπες στο πρώτο που πήρα, δεν φαντάζεσαι!
      Aν κάποια φορά δεν βαριέσαι διάβασε εδώ και θα πάρεις μια ιδέα :))

      Διαγραφή
    2. Χο χο!
      Το διάβασα και καταλαβαίνω!
      Μία από τα ίδια είχα πάθει!

      Διαγραφή
  8. Α, βλέπω το στόλισες κιόλας! Καλορίζικο, καλορίζικο! Πάω να δω τα ιστολόγια που προτείνεις, δεν τα ξέρω (φτου μου ...., αλλά τουλάχιστον το παραδέχομαι!!!). Πες μου πως ήσουν χθες στο συνέδριο και δεν σε είδα, να σκάσω τώραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eννοείται πως η πρώτη μου δουλειά ήταν να το στολίσω, τί νόμιζες;..
    Στο συνέδριο όχι δεν ήμουν, μη σκάσεις :))
    Φιλιά πολλά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και επειδή είσαι καταδεχτικός άνθρωπος, πάρε άλλο ένα!
    http://madebyluna.blogspot.gr/2013/04/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω βάλει ήδη στη βιτρίνα με τα άλλα, thanks alot!!
      (πώς το δουλεύω το αγγλικό η άτιμη!)

      Διαγραφή
  11. Είναι να μην αρχίσεις να μαζευεις βραβεία.. γίνονται πολλα χωρίς να το παρεις είδηση .. ηδη αλλο ενα της φίλης απο πανω της Λούνας σε περιμενει... τι αλλο θελεις απο την ζωή σου;....καλά εκανες και δεν εβγαλες απ εξω τα υπόλοιπα 15 φιλαρακια...χι.χι.χι.. γιατι μεσα σε αυτά ήμουν και εγώ..... και οχι τίποτε άλλο αλλα θα επρεπε να ξαναγραφτώ;;; .. για σου βρε Ντινακι με τα ωραια σου.. φιλώ σε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι καλά που θα σας πέταγα έξω;...
      Απαπαπαπα δεν κάνω εγώ τέτοια!
      Καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή


--