NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Οι...γκάου

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2008

Οι...γκάου

Τηλεφώνησα σ'ένα φίλο ασφαλιστή που το πατρικό του είναι δίπλα στο μαγαζί που είχαμε...το ψιλικατζίδικο.
Με το που με άκουσε ξέσπασε...
- καλά βρε κοπελιά έτσι κάνουν;
- τί έκανα δηλαδή;
- πήγα τις άλλες στο πατρικό μου και πέρασα απ'το μαγαζί να σου δώσω κάτι ατζέντες της εταιρίας κι είδα μέσα δυο ...γκάου...
- τί...γκάου;...
- γκάου βρε παιδί μου, πώς το λένε;...μάλλον μάνα και γιος πρέπει νά'ναι....
- α! λες για τους νοικάρηδές μου...γι'αυτούς που αγόρασαν το μαγαζί!
- αυτούς ναι.....άσε που δεν με είχε ενημερώσει κανείς και μού'ρθε ο θάνατος όταν μπήκα!
Δεν τα κάνουν αυτά κορίτσι μου, δεν τα κάνουν....ελέγχουν πρώτα...κοιτάνε...δεν παραδίδουν την πελατεία στο έλεος του Θεού!

- έτσι....έτσι....να δείτε τί είχατε και τί χάσατε!....


(Επιτέλους, έστω κι αργά αναγνωρίστηκε η αξία μου! χεχε


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--