NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η εργαζόμενη του ΙΚΑ..

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2008

Η εργαζόμενη του ΙΚΑ..

Ήσυχα κύλησε το σαββατοκύριακο.
Το πρώτο μου σαββατοκύριακο σαν εργαζόμενη του ΙΚΑ, που λέει πειραχτικά κι ο άντρας μου!
Το Σάββατο το πρωί, την ώρα που τ'αστροπελέκια είχαν πάει κολυμβητήριο με τον μπαμπά τους, εγώ ξαμολύθηκα στα μαγαζιά για ψώνια.
Τόσα χρόνια στο μαγαζί, η γκαρνταρόμπα μου περιελάμβανε ως επί το πλείστον φόρμες και πουλόβερ. Χρειαζόμουν επειγόντως κανα δυο φούστες, μερικά μπλουζάκια της προκοπής και μια τσάντα.
Τα βρήκα όλα, έτσι ακριβώς όπως τα ήθελα και σε καταπληκτικές - λόγω εκπτώσεων - τιμές και επέστρεψα σπίτι ευτυχισμένη!
Σήμερα Κυριακή πήγα στην κολλητή μου εδώ δίπλα το πρωί για καφεδάκι και για να της πω τα νέα της νέας δουλειάς και μετά που γύρισα σπίτι ανάψαμε το τζάκι κι αράξαμε.
Το μεσημέρι φαγητό και μετά "σιέστα" για να καναδυό ωρίτσες και το απόγευμα πάλι καφεδάκι δίπλα στο αναμμένο τζάκι και μπόλικη τηλεόραση..
Αύριο ξεκινά μια νέα βδομάδα, εύχομαι νά'ναι όμορφη και δημιουργική για όλους μας!
Καλό σας βράδυ!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--