NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Τί τό'θελα το ζύγισμα;

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Τί τό'θελα το ζύγισμα;

Τί τό'θελα σήμερα το πρωί κι υπέκυψα στον πειρασμό;....
Καλά να πάθω!
Βέβαια για να είμαι ειλικρινής, μέρες τώρα έβλεπα την κατρακύλα μου αλλά τό'παιζα κινέζος, δεν ξέρω.....δεν είδα....δεν νομίζω....
Έχω και τον κακό σύμβουλο, τον άντρα μου που είναι όλο "μια χαρά είσαι, ....εμένα έτσι μ'αρέσεις,.....γυναικάρα μου εσύ!", κι άλλα τέτοια καθησυχαστικά, πολύ θέλει ο άνθρωπος;..
Μ'έτρωγε όμως η περιέργεια...και μιας κι έβλεπα τα σημάδια.... είπα να κάνω το απονεννοημένο....ν'ανέβω στην ζυγαριά!
Την οποία ζυγαριά μέχρι σήμερα περιφρονούσα επιδεικτικά κι όταν καμμιά φορά ξεπρόβαλλε κάτω απ'το ντουλάπι του μπάνιου, έσπευδα να την κλωτσήσω για να χαθεί πάλι από τα μάτια μου!
Σήμερα όμως μου είχε καρφωθεί ν'ανέβω......κι ανέβηκα.....και τον έπαθα τον ντουβρουτζά!!
Έτσι είναι κυρά μου, όταν καταβροχθίζεις ό,τι μπορεί να φαγωθεί χωρίς κανένα περιορισμό, θά'ρθει η ώρα να το πληρώσεις!
Τί τα θέλαμε Καλιστάκι μου τα παϊδάκια, τις τυροκαφτερές και τα σπέσιαλ παγωτά στις 12 το βράδυ;...οι γουρουνιές πληρώνονται......νάτα τώρα!
Πανικός!
Πρέπει να δράσω και μάλιστα άμεσα. Φέρτε μου δίαιτες....φέρτε μου διαιτολόγους.....φέρτε μου διατροφές...
Μέχρι κι εκείνο το στατικό ποδήλατο θυμήθηκα που καιρό τώρα, έχει κατέβει στο κάτω σπίτι των μεγάλων γιων κι έχει μετατραπεί σε μια ωραιότατη κρεμάστρα για τα μπουφάν τους.
Μήπως να φέρω πάνω και ν'αρχίσω τα χιλιόμετρα;...
Βοηθάτε γειτόνοι!
Προς το παρόν πάω να φάω για πρωινό το 2% γιαουρτάκι μου κι εσείς μήν κάθεστε....
Ψάξτε συρτάρια, ξεθάψτε δίαιτες, συμβουλές, διατροφές και καταθέστε τα.....πάσα προσφορά δεκτή!

Υγ. μη τολμήσει κανείς σας να ρωτήσει πόσα κιλά πήρα ή πόσα κιλά είμαι....τον σκότωσα! 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--