NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πόνος...

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

Πόνος...

Δεν είμαι καλά....καθόλου καλά.
Θα σας αφήσω στην ησυχία σας για λίγο...(άντε πάλι τυχεροί....σας έφεξε...)
Από χθες βράδυ πονάει απελπιστικά το χέρι μου.....κι όταν λέω πονάει... εννοώ πονάει ΟΛΟ και ΠΑΝΤΟΥ. Από πάνω τον ώμο μέχρι τα ακροδάχτυλα.....κουλό εντελώς ...
Οι πόνοι είναι αφόρητοι κι εγώ ψάχνω απελπισμένα να βρω κάποια θέση να το "βολέψω" για να ηρεμήσω λίγο.
Τα ισχυρά παυσίπονα κι οι αλοιφές πάνε κι έρχονται ....αλλά ο πόνος .....πόνος. Έχει κατσικωθεί και δεν λέει να ξεκουμπιστεί να φύγει με τίποτα.
Εν τω μεταξύ είμαι με το μάτι στο ρολόι, ανά τρείς ώρες πίνω χάπια εκ περιτροπής.....τώρα τα δυνατά, σε ένα τρίωρο το ντεπονάκι και πάλι το δυνατό.....και πάει λέγοντας κι αποτέλεσμα.....μηδέν...."μόνο για λίγο καιρό (καμμιά ωρίτσα μετά βίας) ξαποσταίνει και ξανά προς την δόξα τραβά", που λέει και το ποιηματάκι...
Πώς είπατε; να πάω στον γιατρό;......δεν είστε καλά......εγώ στον γιατρό πάω μόνο όταν είμαι στα πρόθυρα της μετοίκησης εις Κύριον, αλλιώς ούτε σηκωτή που λένε......
Αφήστε να το παλέψω κανα δυό μέρες ακόμα με τα παυσίπονα και τις αλοιφές και βλέπουμε.....
Τί ώρα είναι;......
πάω να πιώ το δυνατό.....
.να σας κεράσω ένα;.....


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--