NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ανακοίνωση!

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2007

Ανακοίνωση!

Παρακαλώ τους φίλους, τους αναγνώστες, τους γείτονες να με ενημερώσουν αν επιθυμούν να αναφέρονται στις εγγραφές μου.
Το ζήτημα είναι λεπτό και γι'αυτό θέλω να του δώσετε την πρέπουσα σημασία. Διότι τί νομίζετε;
Μπορεί το κάθε ψώνιο σαν κι εμένα που ξύπνησε ένα πρωί και την είδε συγγραφέας να εκθέτει διαδικτυακά τον κάθε ένα σεβαστό πολίτη αυτής της χώρας;......όχι βέβαια.
Γι'αυτό και μου τραβάω το αυτί, μου ρίχνω και μια σφαλιάρα, άμα λάχει, και με επαναφέρω στην τάξη.
Άει σιχτίρ πια, ....άντε γιατί τό'χω παρακάνει τελευταία.
Βουνό το δίκιο σας......βουνό, για να μη σας πω...οροσειρά.
Στείλτε λοιπόν την επιθυμία σας και η γράφουσα υπόσχεται να την σεβαστεί. Τούδε και στο εξής δεν πρόκειται να αναφέρω ξανά το ονοματεπώνυμό και την διεύθυνση κατοικίας σας...
Καταλαβαίνω την θέση σας, το πρωί που πάτε στην δουλειά σας, οι διπλανοί στο λεωφορείο σας στραβοκοιτάνε και κρυφομιλούν.....με το δίκιο σας κι εσείς να αισθανθείτε άβολα. Και για όλα αυτά τίς πταίει;.....εμουά!
Διότι μη το βλέπετε έτσι μικρό κι αθώο το μπλογκ μου, με τους χρωματιστούς του βώλους κι ένα αέρα από "άρες, μάρες....κουκουνάρες" να το στολίζει,....... κατά βάθος είναι μεγάλο σύγγραμα.
Δεν υπάρχει άνθρωπος το πρωί που θα ξυπνήσει που να μη του ρίξει έστω μια ματιά, η εμβάθυνση θα πραγματοποιηθεί μετά τον πρωινό καφέ (έχουμε το γνώθει σαυτόν, μη νομίζετε..).
Έτσι που λέτε, .. φυσικό κι επόμενο είναι λοιπόν, τη στιγμή που σας αναφέρω χωρίς καμμιά διακριτικότητα έναντι των προσωπικών σας δεδομένων, να γίνετε το σούργελο όλης της μπλογκόσφαιρας.
Σας διασύρω η κακούργα γυναίκα, όμως δεν φταίω εγώ......βάλτε τα με την ...φήμη μου ως συγγραφέα που έχει περάσει τα σύνορα κι έφτασε μέχρι το Ομάν, .....αμ πώς;......


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--