NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Η....τρίτη ηλικία

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2007

Η....τρίτη ηλικία

Χθες το μεσημέρι την ίδια περίπου ώρα, ένιωσα να με τσιγκλάει και το άλλο χέρι....το "καλό" και μαζί μ'αυτό και το στομάχι μου έστελνε κάτι σήματα δυσφορίας.......(πολύ χαπακομάνι βρε παιδί μου, τί να σου κάνει το έρμο κι αυτό;)....
Η αλήθεια είναι πως πανικοβλήθηκα.....ήμουν που ήμουν τα μαύρα μου τα χάλια αν κουλαινόμουν κι απ'το άλλο χέρι και τά'φτυνε και το στομάχι, τότε δεν μου έμενε παρά να πάω να πάρω εκείνες τις ωραιότατες τσαντούλες που δίνουν τα φαρμακεία (από ύφασμα τώρα πια...) να ρίξω μέσα όλα τα κουτάκια με τα φάρμακα που πίνω αυτές τις μέρες και να πάω αχάραγα στην ουρά έξω απ'το ΙΚΑ.
Εκεί θα είχα την μοναδική ευκαιρία να γνωριστώ με άλλα γερόντια σαν κι εμένα, να ανταλλάξουμε απόψεις για τις παθήσεις μας, να μιλήσουμε για παρόμοιες περιπτώσεις που ταλαιπώρησαν τον αδελφό του μπατζανάκη του ξαδέλφου μας, να συστήσουμε οι μεν στους δε ...γιατρούς και φάρμακα, να γνωριστούμε, να συμπονέσουμε εαυτούς κι αλλήλους......
Διότι, τί νομίζετε;...έτσι γίνονται οι γνωριμίες και το κοινωνικό "πάρε δώσε" στις ουρές..... κι επειδή η ψυχολογία μου είχε πέσει στα τάρταρα, ένιωσα κι εγώ να μπαίνω στο πετσί των προβλημάτων της ....τρίτης ηλικίας.
Σήμερα όμως το χέρι είναι πολύ καλύτερα, οι πόνοι έχουν καλμάρει κατά πολύ κι η ψυχολογία ανέβηκε πάλι .....θεωρείο.
Ποιός κιαρατάς είπε για γεράματα και τρίτη ηλικία να του φάω το λαρύγγι;....


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--