NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αχ αυτά τ'αστροπελέκια!!

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2007

Αχ αυτά τ'αστροπελέκια!!

- να ρωτήσω τώρα εγώ η δόλια η μάνα κάτι;
- Και δεν ρωτάς;
- Πες μου τί φταίει;......η ατμόσφαιρα.......αυτά που τα ταίζουμε..ή ο μολυσμένος αέρας που αναπνέουν;..
- Ποια καλέ;
- Τι ποια;.....τα παιδιά μας. Μιλάμε πως κάθε μέρα περνάω απανωτά σοκ.....δεν ξέρω από πού θα μού'ρθει .....κάθε φορά που ανοίγουν το στόμα τους τρέχω για τα υπογλώσσια
- Δεν σε καταλαβαίνω
- Εμ, βέβαια εσύ δεν έχεις παιδιά....τι να καταλάβεις;.....βρε κορίτσι μου.....τά'χεις ποτέ παρακολουθήσει να δεις τι λένε;......
- Τι λένε δηλαδή;
- Κάθεσαι;.....κάτσε......θα σου πω το τελευταίο για να πάρεις μια ιδέα
- Για πες
- «μαμά ..γουργουρίζει το μπούτι μου..».....εσύ τι θα καταλάβαινες;
- Τι εννοούσε;
- Αυτό προσπάθησα κι εγώ να καταλάβω ....τι εννοεί....γιατί δεν μπορεί κάτι ήθελε να πει ο ποιητής......που εγώ η πτωχή κι ηλίθια μάνα δεν το αντιλαμβανόμουν.....κατέληξα λοιπόν με συνοπτικές διαδικασίες στο συμπέρασμα πως μάλλον είχε μουδιάσει το πόδι του.....
- Και;.......
- Τι και;......δεν έχει «και».......κατάπια μια φούχτα βαλεριάνες.......και πήγα να κάνω ένα ντους.......


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--