NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ας μου εξηγήσει κάποιος...

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Ας μου εξηγήσει κάποιος...

Τώρα εμένα γιατί μου φαίνεται γελοίο όλο αυτό;....
Μιλάω για την σημερινή μέρα που είναι αφιερωμένη, λέει, απ΄όλους τους bloggers στο περιβάλλον. Κι άντε και γράψαμε όλοι απο πέντε αράδες για το περιβάλλον κι άντε βάλαμε και τις κατάλληλες φωτογραφίες κι άντε και ποστάραμε κι εκατό σχόλια του τύπου "το περιβάλλον είναι το μέλλον μας, σωστό είναι να το διαφυλάξουμε..." κι άλλα τέτοια όμορφα και χαρωπά....
So what?......E, και;.....ποιό θά'ναι το αποτέλεσμα δηλαδή;....Θα αλλάξει τίποτα στην νοοτροπία του ανεύθυνου που μπαζώνει τα ρέματα ή καίει τα δάση για να κονομήσει κλέβοντας ανάσα κι οξυγόνο από τον ίδιο και τα παιδιά του;.....
Σε τί θα βοηθήσουν δηλαδή οι εγγραφές και τα ατέλειωτα μπλα μπλα μπλα, αν δεν γίνει κτήμα του καθενός μας και υποχρέωση να διαφυλάττουμε με κάθε τρόπο ό,τι μας χαρίστηκε από την φύση τόσο απλόχερα;
Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί αφ'ενός δεν λογίζομαι για blogger περιωπής κι αφ'ετέρου μπορεί το μικρό μου μυαλό να μη "πιάνει" κάποια υψηλά νοήματα και σκοπούς....


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--