NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Mαλαγανιές...

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Mαλαγανιές...

Χθες το απόγευμα γυρίζω από το κολυμβητήριο τους πιτσιρικάδες με προορισμό το σπίτι. Στο αμάξι έχουμε πιάσει ψιλή κουβέντα για το πως πέρασαν την μέρα στο σχολείο.
Ο μεγάλος είναι ακριβώς πίσω μου και μου λέει τα νέα με γουρλωμένα μάτια, φωνή έντονη και ανάσα που λαχανιάζει στην προσπάθειά του να αφηγηθεί και να δώσει έμφαση στα γεγονότα.
-... και που λες μαμά, είχα ξεχάσει την τσάντα με το φαγητό (πάνε ολοήμερο) έξω από την τάξη και την πήρανε κάτι παιδιά της τετάρτης και την πετάγανε κι έπαιζαν ποδόσφαιρο.
- την έχασες;
-όχι την είδα στο διάλειμμα και την πήρα.
- πέσανε τα φαγητά;
- όχι, αλλά η τσάντα έγινε μες τις πατημασιές κι έπεσε το πηρούνι και το έχασα
- και δεν είχες πηρούνι να φας;
- μου έδωσε η Χριστίνα το δικό της και μετά στο διάλειμμα το βρήκε η Σπυριδούλα και μου το έφερε.
- είδες για να μην είσαι υπεύθυνος;
- είμαι υπεύθυνος,.... την τσάντα ξέχασα.
- αυτό εννοώ, όταν κάποιος είναι υπεύθυνος δεν ξεχνάει τα πράγματά του, χίλιες φορές δεν σου έχω πει να προσέχεις, να γίνεις υπεύθυνος , να μην ξεχνάς πράγματα και δουλειές που έχεις να κάνεις;....
- .......και που λες μαμά, ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε τόσο καλούς φίλους και τόσο καλή μαμά!
....................................................................
Τί του λες τώρα του μικρού γαλίφη;....αυθόρμητα χαμογέλασα. :))


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--