NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Είμαι κρυουλιάρα, τί να κάνουμε;..

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Είμαι κρυουλιάρα, τί να κάνουμε;..

Σας έχω πει πόσο κρυουλιάρα είμαι;....αν όχι σας το λέω τώρα...
Δεν έχω ταίρι παιδιά, ..ο άντρας μου, ο οποίος είναι στο άλλο άκρο (χειμώνα καιρό με ένα πουκαμισάκι γυρίζει και μ'εκνευρίζει) με κοροιδεύει... Χθες βράδυ λοιπόν, άρχισα να μουρμουράω πως πρέπει να με βοηθήσει να κατεβάσουμε τα χειμωνιάτικα, "άσε να περάσει αυτή η βδομάδα", μου είπε εκείνος, "θα ξανανέβει η θερμοκρασία"..
Ανένδοτη εγώ....."όσο και ν'ανέβει, για να ξανακάνει καύσωνες αποκλείεται, πρέπει να κατεβάσουμε τα χειμωνιάτικα και κλείσε την μπαλκονόπορτα...ξύλιασα" , ο άνθρωπος-ήρωας (ο άντρας μου είναι αυτός) με κοίταξε χαμογελώντας...."σε λίγο θα μου πεις ν'ανάψουμε και καλοριφέρ" μου λέει...
"καλοριφέρ όχι, δεν είμαι υπερβολική, αλλά για το τζάκι δεν θά'χα αντίρρηση......."
Μα πείτε μου σας παρακαλώ, δεν κάνει κρύο;....εγώ πολύ ευχαρίστως φόρεσα το πρωί την μακρυμάνικη μπλουζίτσα μου (ναι...ναι...τελικά μου'γινε το χατήρι και τα κατεβάσαμε τα χειμωνιάτικα..), βέβαια είμαι λίγο παράταιρη γιατί φοράω ακόμα καλοκαιρινό παπούτσι, ξέρετε αυτά που είναι κλειστά μπροστά και ανοιχτά πίσω................να βγαίνει η φτέρνα και να παίρνει αέρα...και σιχτίρισα χίλιες φορές τον εαυτό μου που δεν έβαλα ένα κλειστό παπουτσάκι με ένα ζευγάρι καλτσούλες μέχρι το γόνατο, κάτω από το παντελόνι μια χαρά θα ήταν.....ας είναι, αύριο θα όργανωθώ καλύτερα.
Όταν δε πιάσει κανονικά ο χειμώνας, πού με χάνεις πού με βρίσκεις, αγκαλιά με ένα καλοριφέρ είμαι..η θέση μου στο σπίτι είναι σε μια πολυθρόνα που βρίσκεται δίπλα στο τζάκι, κουλουριάζομαι εκεί φορώντας ό,τι πιο ζεστό έχω και ανά τακτά χρονικά διαστήματα σηκώνομαι και πηγαίνω να αγκαλιάσω για λίγο το καλοριφέρ, έτσι για να στανιάρω που λένε...
Αμ το άλλο;...όταν ξαπλώνω στο κρεββάτι, επειδή είναι αλήθεια ότι υποφέρω από το κρύο, βάζω το πιστολάκι για τα μαλλιά μέσα από το πάπλωμα και ζεσταίνω τον χώρο.......ο άνδρας μου φωνάζει πως θα πάρω φωτιά καμμιά ώρα, αλλά ποιός τον ακούει;....
Παρ'όλα αυτά, τον λατρεύω τον χειμώνα και τον προτιμώ απ'όλα τα καλοκαίρια του κόσμου...έχεις εναλλακτικές βρε παιδί μου πώς να το κάνουμε;...κρυώνεις;..προσθέτεις ρούχα , φοράς πιο χοντρές κάλτσες, στην ανάγκη κανεις μιζανπλί στο εσωτερικό του κρεββατιού....στον καύσωνα τί να κάνεις;...και ολογυμνος να μείνεις πάλι καύσωνα θα έχει. Oύτε μπορείς να είσαι συνεχώς μέσα σε κλιματιζόμενο χώρο, κάποια στιγμή θα πρέπει να κυκλοφορήσεις βρε αδερφέ.....και τότε τί θα κάνεις;...θα βγάλεις τις σάρκες σου;...
Απαπα, χειμώνας και πάλι χειμώνας κι ας κρυώνω.....


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--