NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το avatar μου..

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2007

Το avatar μου..

To Nατασσάκι μου είχε ζητήσει να πω πώς διάλεξα το αβατάρ μου.
Εγώ πάλι αυτό δεν το θυμάμαι .....(το κάλεσμα του Νατασσακίου, όχι το αβατάρ), αλλά για να το λέει δεν έχω λόγους να την αμφισβητήσω.
(Απλά αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να ξεκινήσω τα χάπια για την γεροντική άνοια από τώρα...."νοοτρόπ¨νομίζω τα λένε. Αν υπάρχει κανένας γιατρός μεταξύ μας παρακαλώ να μου δώσει τα φώτα του.)
Τί λέγαμε; α,μάλιστα για το αβατάρ.
Όταν πρωτοξεκίνησα στον Pathfinder είχα διαλέξει μια νεανίζουσα μορφή σε αβατάρavatar_9242.gif κι αυτό γιατί το "Νιόβη" μου θύμιζε κοριτσόπουλο.
Ξέρετε τώρα ...η "πρώτη η νιότη" και "πώς παρήλθαν τα χρόνια εκείνα" και όλα τα συναφή.
Σημειώνω εδώ για τους μη γνωρίζοντες πως το Νιόβη δεν είναι το πραγματικό μου όνομα αλλά επειδή μ'αρέσει πολύ το ....υιοθέτησα.


Μόλις έκλεισα κανα μήνα ως μπλόγκερ, αποφάσισα να δώσω μια πιο σοβαρή νότα στο πρεστιζ μου και άλλαξα το αβατάρ με μια ..."μεγαλοκοπέλα" αυτή τη φορά.
avatar_4554.jpg Τούτη δω.
Αλλά κι αυτή δεν στέριωσε για πολύ. Κάποια μέρα η Ηλιαχτίδα με μύησε στο μαγικό κόσμο των μπάνερ και με τον ενθουσιασμό του πρωτάρη αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου μπανεράκι που θα έχει χρώματα κι αρώματα που μ'αρέσουν και θα γίνει το σήμα κατατεθέν μου.


Έτσι έφτιαξα αυτό που έχω τώρα.Διάλεξα την εικόνα, την μίκρυνα, έγραψα πάνω της το "ΝΙΟΒΗ", έβαλα τ'αγαπημένα μου χρώματα και την λανσάρισα. M'άρεσε τόσο που στην πορεία αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω και σαν αβατάρ. niobh-flowers.gif
Από τότε εγώ κι αυτό ...πάμε πακέτο. Το αγαπώ πολύ γιατί είναι δικό μου δημιούργημα αφ'ενός και αφ'ετέρου επειδή έχει τα ζεστά χρώματα του ήλιου που λατρεύω να βλέπω.
Ελπίζω να κάλυψα τη φίλη μου το Νατασσάκι. Αν και κάποιος άλλος από σας μου έχει ζητήσει κάτι και βλέπετε να το παίζω κινέζα, μη με παρεξηγείτε......"ου γαρ έρχεται μόνον.."


Υγ.Μπορεί όποιος θέλει από σας να πάρει πάσα και να μας πει για το δικό του αβατάρ.... 




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--