NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Το δώρο της Φερενίκης!

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

Το δώρο της Φερενίκης!

Από τον καιρό που η Φερενίκη έβαλε εκείνο το υπέροχο template στο μπλογκ της, μου είχε πει να διαλέξω κι εγώ κάποιο που να μ'αρέσει για να μου το φτιάξει.
Δεν δυσκολεύτηκα να αποφασίσω γιατί το συγκεκριμένο το είχα ήδη ξεχωρίσει στις βόλτες που έκανα στα σαιτς με τα templates.
Σήμερα το πρωί λοιπόν μου το έστειλε κι αρχίσαμε τις πρόβες. Κόψε λίγο από δω, μάκρυνε λίγο από κει, ίσιωσε το στρίφωμα....τέτοια.
Ακόμα δεν έχουμε τελειώσει, γι'αυτό θα σας ζητήσω να δείξετε υπομονή και κατανόηση στις τυχόν ατέλειες...ελπίζω πως αύριο όλα θα είναι έτοιμα.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς την Φερενίκη που ξόδεψε πολύτιμο για κείνη χρόνο, για να μου δωρίσει αυτό το πανέμορφο template, που ταιριάζει απόλυτα και στα χρώματα των γιορτών!
(Μάλιστα, μου είχε τάξει πως θα μου το έχει έτοιμο έτσι ώστε ο καινούργιος χρόνος να με βρει να φορώ τα "καλά" μου....... κι ήταν συνεπής στην υπόσχεσή της!)


Σ'ευχαριστώ πολύ Φερενίκη,
το δώρο σου είναι πραγματικά πολύτιμο!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--