NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ό,τι πεις εσύ μαμά μου!.......

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Ό,τι πεις εσύ μαμά μου!.......

- Nα πάτε να αλλάξετε, σε λίγο θα έρθει ο Ν. να σας πάρει για το κολυμβητήριο.
(ακούγεται έντονος βήχας και το μεγάλο αστροπελέκι ρωτά με αθώο βλέμμα).
- εγώ μπορώ να πάω έτσι στο κολυμβητήριο;
- γιατί; τί έχεις;
- δεν με ακούς;...βήχω και πονάει ο λαιμός μου.
- ε, καλά, ...δεν θα κολυμπήσεις με τον λαιμό.
- μα σου λέω πονάω, όλη τη νύχτα δεν κοιμήθηκα.......υπέφερα.
- και τί θες; να μη πας;
- ότι μου πεις εσύ...
- να πας....
- καλά, πάντως να ξέρεις πως πονάω πολύ..(νέος βήχας πιο έντονος αυτή τη φορά)
- τί θες παιδάκι μου; να μη πας; μη πηγαίνεις....κάτσε εδώ
- όοοχι, ό,τι μου πεις εσύ θα κάνω, αν θες να πάω θα πάω..
- ωραία, τότε εγώ λέω να πας.
- εντάξει, αλλά να ξέρεις πως πονάω πάρα πολύ και τη νύχτα πονούσα και δεν κοιμήθηκα καθόλου απ'τον πόνο!
- τέλος!....μην πας! ....κάτσε εδώ...αμάν πια, μ'έσκασες!
- εντάξει αφού θες να μη πάω, δεν θα πάω.....ό,τι πεις εσύ μαμά μου!
...............................................................................................................



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--