NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Πώς κάνουν σεξ τα οκτάχρονα!

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2007

Πώς κάνουν σεξ τα οκτάχρονα!

Χθες το μεσημέρι τρώγαμε νωρίς, τ'αστροπελέκια κι εγώ, για να φύγουμε αμέσως μετά για το θέατρο.
Οι μεγάλοι έλειπαν κι ο μπαμπάς μας ήταν (ως συνήθως) στο μαγαζί. Καθόμαστε που λέτε στο τραπέζι και οι γλωσσίτσες τους πάνε ροδάνι. Κάτι που η λογοδιάρροια είναι η φυσική κατάσταση όλων των παιδιών, κάτι που τα δικά μου χθες τα διακατείχε η χαρά της επικείμενης επίσκεψης στο θέατρο, καταλαβάινετε τί επικρατούσε!
Την κουβέντα δεν την έπιασα απ'την αρχή της γιατί ήμουν αφοσιωμένη να σερβίρω και το μυαλό μου έτρεχε αλλού, αλλά από ένα σημείο και μετά...μου κίνησε το ενδιαφέρον.
- μαζευτήκαμε όλα τα αγόρια και το παραδεχτήκαμε.
- πού μαζευτήκατε;
- στο πίσω μέρος της αυλής.
ΕΓΩ: τί είπατε όλα τ'αγόρια;
- κάναμε μια συνέντευξη (!!!) και παραδεχτήκαμε όλοι, ότι είμαστε ερωτευμένοι με την Σπυριδούλα.
ΕΓΩ: μάλιστα.....και της το είπατε;
- όχι, το παραδεχτήκαμε μεταξύ μας, δεν είναι κακό...κι εγώ παραδέχτηκα ότι την αγαπάω, τί πειράζει; πειράζει μαμά;
- όχι δεν πειράζει
- κι ο Γιώργος έκανε σεξ μαζί της (!!!!!)
Το πηρούνι παραλίγο να γλυστρίσει απ'το χέρι μου κι η μπουκιά μου στέκεται για λίγο στο λαιμό.....ξεροβήχω ...την κατεβάζω και με απόλυτη ψυχραιμία (τί στο καλό με οκτάχρονο μιλάω...δεν μπορεί...)  κάνω την επόμενη ερώτηση.
- ναι ε;.....και πώς ακριβώς κάνανε σεξ;..
- να βρε μαμά, παίζαμε κυνηγητό στο διάλειμα κι έτρεχε από δω ο Γιώργος κι έτρεχε απ'την άλλη η Σπυριδούλα .... ήρθαν μούρη με μούρη....και την φίλησε. (γέλια πονηρά)
(αυτό εννοούσε τ'αστροπελέκι σεξ.....είπα κι εγώ).
Άντε.....καλή βδομάδα να έχουμε :)))


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--