NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο πρώτος έλεγχος!

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Ο πρώτος έλεγχος!

Σήμερα το μεγάλο αστροπελέκι πήρε βαθμούς στο σχολείο.
Ο πρώτος του έλεγχος!
Η δασκάλα του είχε κάποιο πρόβλημα κι έλειπε, έτσι δεν είχαμε άμεση επαφή μαζί της ώστε να μας πει λεπτομέρειες της επίδοσής τους, αλλά πιστεύω πως λίγο πολύ οι γονείς ξέρουμε πού είναι καλό ή πού υστερεί το παιδί μας.
Πήγα κι εγώ προετοιμασμένη να παραλάβω τον έλεγχο που υπολόγιζα να περιέχει ένα "βήτα" και με το φτωχό μου μυαλό το τοποθετούσα στο μάθημα της γλώσσας, βλέπετε εκείνη η ρημαδοορθογραφία δεν μοιάζει να είναι το δυνατό μας σημείο.
Αντί αυτού, παρέλαβα ένα έλεγχο τίγκα στα "άριστα Α" και με το μοναδικό "πολύ καλά Β", στο μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος!.....
Κι έχω μείνει να κοιτάω τους βαθμούς σαν τον χάνο η δόλια η μάνα, διότι αυτό το μάθημα δεν το είχα ποτέ μέχρι τώρα αξιολογήσει σαν κάτι ιδιαίτερο.
Η έννοια μου πάντα ήταν αν διάβασε το μάθημα, αν έμαθε την ορθογραφία του, αν έλυσε τις ασκήσεις των μαθηματικών, αν διάβασε ιστορία......δεν ρώτησα ποτέ αν διάβασε την μελέτη περιβάλλοντος!
Όταν το ξεφύλισσα τις πρώτες μέρες της πρώτης τάξης, τότε που υπήρχε ενθουσιασμός κι ενδιαφέρον ένθεν κι ένθεν....πήρε το μάτι μου κάτι για γειτονιές, κάτι για ταχυδρομεία....κάτι για τα σούπερ μάρκετ....ησύχασα κι εγώ κι είπα "ωραία θα μαθαίνουν τ'αστροπελέκια πού να πηγαίνουν να πληρώνουν την ΔΕΗ όταν μεγαλώσουν , να φανούν κι αυτά λίγο χρήσιμα στην οικογένεια που μέχρι στιγμής μόνο "φύρα" είναι..." και το έκλεισα χωρίς να ξανασχοληθώ μαζί του.
Μου τη φύλαγε που λέτε το άτιμο το μάθημα και σου λέει έτσι είσαι;...με απαξιώνεις;...δεν με υπολογίζεις;....πάρε τώρα ένα περιποιημένο "βήτα" νά μάθεις!
Και δεν έχω καταλάβει κιόλας πού υστερεί τ'αστροπελέκι!
Δηλαδή αν αύριο- μεθαύριο του δώσω τον λογαριασμό της ΔΕΗ να πάει να τον πληρώσει θα κατευθυνθεί προς τα διόδια Αθηνών-Λαμίας;.....
Τί δεν έχει εμπεδώσει το σκασμένο;....χρειάζεται άραγε "ιδιαίτερα";.....
Πού είναι οι δάσκαλοι της μπλογκογειτονιάς να μου δώσουν τα φώτα τους;...
Βοηθάτε βρε παιδιά, ....για τ'αστροπελεκάκι μας πρόκειται!! 






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--