NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Αερααααααααααα!

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2007

Αερααααααααααα!

Είχα το γνωστό πρόβλημα με τοwordpress, προστέθηκε από χθες και το blogspot κι ήρθε κι έδεσε το πράμα.
Ευτυχώς το blogspot έδειξε ανωτερότητα και χαρακτήρα, δεν έκανε διακρίσεις, μας πήρε όλους η μπάλα.
Τί;...δεν είστε μέλη του σαιτ μας; αφήστε το ονοματάκι σας μαζί με το σχόλιο κι αυτά που ξέρατε, να βάζετε την διεύθυνση της ιστοσελίδας σας για να μπορεί κάποιος που πιθανόν θέλει να σας βρει, ξεχάστε τα.
Βρε καλό μου, βρε χρυσό μου, βρε το διαδίκτυο πρέπει να είναι ελεύθερος χώρος έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών (λέμε τώρα), τίποτα αυτό....είχε μουλαρώσει.
Είδα κι απόειδα κι εγώ κι αφού με το καλό δεν έπαιρνε, αναγκάστηκα να βγω στην επίθεση. Έτσι μου είσαι; σκέφτηκα, τώρα θα δεις!
Πάω που λέτε η καλή σου κι ανοίγω λογαριασμό στο blogger, δημιουργώ κι ένα μπλογκ κι ανεβάζω μια και μοναδική ανάρτηση που λέει "με συγχωρείτε για την ταλαιπωρία, αλλά θα με βρείτε εδώ", στο εδώ έχω κάνει λινκ την ιστοσελίδα μου στο pathfinder.
Έτσι μπορώ πλέον να αφήνω τα σχόλιά μου επώνυμα και με λινκ στη σελίδα μου για όσους θελήσουν βέβαια να την επισκεφτούν.
Τραβηγμένο;...ίσως...αλλά θα πρέπει να σας εξηγήσω πως οι φίλοι που επισκέπτομαι στο blogspot είναι πάρα πολλοί και καθημερινά προσθέτω και κάποιον ακόμα. Αφήνοντας λοιπόν σχόλια ανώνυμα το πράμα μπερδευότανε (ήδη χθες η Μαριλένατην πάτησε νομίζοντας πως είναι δικό μου κάποιο σχόλιο) και απ'την άλλη μεριά η διεύθυνση της ιστοσελίδας του καθένα μας, είναι για να επιτυγχάνεται η επικοινωνία μεταξύ μας, η γνωριμία και η ανταλλαγή σκέψεων και δεν δέχομαι να μου το στερούν αυτό το δικαίωμα.
Χώρια που άμα μου πας κόντρα εμένα, μου βγαίνει το επαναστατικό και θυμάμαι την Μπουμπουλίνα που κρύβω μέσα μου......
Αερααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--