NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που'πες....

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Θα σπάσω κούπες για τα λόγια που'πες....

Μέρες τώρα μου είχαν δώσει πάσα αλλά δεν έβρισκα χρόνο να φέρω εις πέρας την αποστολή.
Κυριακή απόγευμα όμως σήμερα κι έτσι όπως πίναμε το καφεδάκι μας είπα να φωτογραφίσω και τις κούπες μας να σταματήσει κι ο Άρης να γκρινιάζει.
Αριστερά η ποδοσφαιρική μπάλα είναι η δική μου, δεν είμαι φαν του σπορ αλλά μ'αρέσει το σχήμα της και το ότι είναι....χορταστική, δεξιά είναι η κούπα του άντρα μου.
και μιας και το άρχισα ας κάνω και το χατήρι της Γιώτας .
Τα αγαπημένα μου αντικείμενα λοιπόν είναι η συλλογή από παλιά γυάλινα ποτήρια, εδώ είναι μόνο ένα μέρος της συλλογής η οποία περιλαμβάνει αρκετά κομμάτια...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--