NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Δεν είμαι εγώ..ποιός, ποιά θα ήμουν;...(συνέχεια..)

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Δεν είμαι εγώ..ποιός, ποιά θα ήμουν;...(συνέχεια..)

Μου έκανε την τιμή ο Βασίλης να με συμπεριλάβει στα τρία γυναικεία μπλογκ που προτιμά κι έτσι πήρα από κείνον την σκυτάλη για να πω κι εγώ με την σειρά μου τους τρεις άντρες και τις τρεις γυναίκες που ξεχωρίζω και να φέρω έτσι εις πέρας την καινούργια αποστολή που μου ανατέθηκε.
Έτσι θα ξεκινήσω από τις κυρίες πρώτα.
Αν ρίξετε μια ματιά στα αγαπημένα μου θα δείτε πως είναι πολλές οι γυναίκες που ξεχωρίζω, όμως ο κανόνας του παιχνιδιού λέει πως πρέπει να ονοματίσουμε μόνο τρείς και αναγκαστικά θα υπακούσω. Μιας όμως και κάποια γυναικεία ονόματα έχουν ήδη ειπωθεί από τους προηγούμενους, δεν θα τα επαναλάβω παρ'όλο που είναι στις πρώτες προτιμήσεις μου, μόνο και μόνο για να ακουστούν όσο γίνεται περισσότεροι που είναι σίγουρο πως το αξίζουν.
Έτσι η πρώτη που θα ξεχωρίσω είναι η Εύη που δεν γράφει χιουμοριστικά, αλλά έχει μια αμεσότητα κι έναν αυθορμητισμό που ζηλεύω. Ενημερώνει σε καθημερινή σχεδόν βάση το e-ημερολόγιο της και μπορεί να γράφει για το πού πήγε με τις φίλες της ή για την οικογενειακή βραδιά που πέρασε με φίλους σπίτι, έχει όμως ένα δικό της προσωπικό στυλ να σου μεταφέρει τα πιο απλά πράγματα έτσι που να τα διαβάζεις με ενδιαφέρον.
Θα μου πείτε πως η γυναίκα είναι δημοσιογράφος κι είναι φυσικό....καθόλου θα σας απαντήσω, ξέρω πολλούς δημοσιογράφους που έχουν "ξύλινη" γλώσσα και δεν μου είναι καθόλου ευχάριστο να τους διαβάζω...κι εν πάσει περιπτώσει... η Εύη ξεχωρίζει και μου αρέσει ακόμα κι όταν γράφει για την Μύκονο που δεν πολυσυμπαθώ, τελεία και παύλα.
Η δεύτερη είναι η Λένα της οποίας το μπλογκ είναι μεγάλη απόλαυση να διαβάζω παρ'όλο που δεν γράφει όσο συχνά θα ήθελα.
Έχει ένα τόσο απολαυστικό τρόπο να περιγράφει καταστάσεις και πράγματα που προσωπικά τον ζηλεύω και θά'θελα να είχα περισσότερες εγγραφές της να απολαμβάνω, αλλά ας όψεται.....
Έχω γελάσει αφάνταστα με την περιγραφή του γαμήλιου ταξιδιού της και περιμένω με αγωνία την συνέχεια που μας έχει τάξει...
Και η τρίτη είναι η Λόλα που την ανακάλυψα τώρα τελευταία και την αγάπησα για την τρέλα που κουβαλάει και τον υπέροχο τρόπο που έχει να αποτυπώνει με μοναδικό τρόπο τις καθημερινές καταστάσεις της ζωής της.
Πάμε τώρα και στους άντρες ...πρώτον θα αναφέρω τον Μανώλη που νιώθω σα να είναι ο γείτονας της διπλανής πόρτας που συμπαθώ ιδιαίτερα. Γράφει για την καθημερινότητά του, για την δουλειά και την οικογενειά του κι όλα αυτά με ένα "ήσυχο" τρόπο που τον κάνει ιδιαίτερο στα μάτια μου.
Μετά δε κι από την υπέροχη συνταγή με τα πιροσκί που μας έδωσε (τα πιροσκί του Μανώλη)πήρε κι άλλους πόντους στην εκτίμησή μου.
Ο δεύτερος είναι ο Ονήσιμος του οποίου το μπλογκ αποπνέει μια συγκινητική ευαισθησία που δύσκολα συναντάς σε άντρα και αυτό ήταν ο κύριος λόγος που τον ξεχώρισα, καθώς μου θυμίζει μια άλλη πλευρά του χαρακτήρα μου που προσπαθώ να κρύβω με επιμέλεια....
Και τρίτος και τελευταίος είναι ο χασοδίκης που μ'αρέσει ιδιαίτερα ο καυστικός και σαρκαστικός τρόπος του όταν θίγει τα κακώς κείμενα της καθημερινότητάς μας.
Όπως βλέπετε οι προτιμήσεις μου δεν έχουν να κάνουν με το πού γράφει ο καθένας, αυτό για μένα δεν έχει καμμιά απολύτως σημασία.
Εκείνο που μ'ενδιαφέρει είναι να απολαμβάνω αυτά που διαβάζω και προτιμώ πάντα εκείνους που γράφουν για απλά καθημερινά πράγματα και που εκφράζονται το ίδιο απλά ......Με λίγα λόγια προτιμώ αυτούς που θα ήθελα να είμαι, αν δεν ήμουν εγώ....αυτό εξ'άλλου δεν είναι και το παιχνίδι;...
Πάσα λοιπόν σ'αυτούς τους έξι από μένα να συνεχίσουν το παιχνίδι και να γράψουν για τις δικές τους τρεις γυναικείες και τρεις αντρικές μπλογκο-προτιμήσεις..... 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--