NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Φτου... καντεμιά!

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2007

Φτου... καντεμιά!

Tί φρίκη ήταν αυτή που έφαγα σήμερα;
Ξεκινάω που λέτε το πρωί να γράφω το κειμενάκι μου, έχω τρελή έμπνευση και τα δάχτυλα τρέχουν πάνω στο πληκτρολόγιο.
Σταματάω μόνο για να απαντήσω στις απορίες της Φερενίκης που έχει καταπιαστεί με την ανακαίνιση του μπλογκακίου της και φαίνεται νά'χει χάσει τα αυγά και τα πασχάλια μαζί..
Για πρώτη φορά δεν κάνω αποθήκευση στα ενδιάμεσα γιατί πληκτρολογώ σχεδόν χωρίς παύση, από την άλλη η Φερενίκη αν αργήσω να απαντήσω αρχίζει τις δονήσεις.....της βάζω τις φωνές και την πληγώνω, ζητάω συγνώμη ....με συγχωρεί και συνεχίζω να γράφω...
Στο τέλος την πείθω να "κατεβάσει" τον firefox, μπλέκεται με τις εγκαταστάσεις και με αφήνει ήσυχη να συνεχίσω.
Τελειώνω κάποια στιγμή.....έχω γράψει ένα κατεβατό. Το διαβάζω μια φορά ολοκληρωμένο απ'την αρχή μέχρι το τέλος, του βάζω τίτλο, συμπληρώνω tags, φτιάχνω την γραμματοσειρά και το χρώμα, ... κάνω ένα βήμα πίσω ....το καμαρώνω.....λέω "φτου σου πουλάκι μου, κουκλί έγινες".....και πατάω αποθήκευση.
.................................................................................................................................................................................
"Υπέρβαση ορίου χρόνου της σύνδεσης".....διαβάζω με τρόμο στην οθόνη και παθαίνω το πρώτο εγκεφαλικό....
Δεν μπορεί.....δεν θέλω να πιστέψω πως όλα όσα έχω γράψει μέχρι εκείνη τη στιγμή χάθηκαν....κάνω μια πίσω την σελίδα......και ναι.....είναι αλήθεια......όλα έχουν χαθεί.
Κάθομαι και κοιτάω ηλίθια την οθόνη..... απ'το μυαλό μου περνάνε σκέψεις τρελές....να της δώσω μια να την κάνω χίλια κομμάτια;...κρίμα....ένα σωρό λεφτά δώκαμε να την πάρουμε....
Ρίχνω δέκα μούτζες στα μούτρα μου που έγραφα τόση ώρα η ηλίθια χωρίς να έχω κάνει μια αποθήκευση ενδιάμεσα και προσπαθώ να "μπω" στον παθ χωρίς να τα καταφέρνω. Τελικά απ'ότι είδα υπήρχε κάποιο γενικότερο πρόβλημα στις διαδυκτιακές γραμμές σήμερα, που επηρέασε καθώς φαίνεται και το δικό μας σαιτ.
Έτσι λένε οι γενικές πληροφορίες που έχω, αλλά αν με ρωτήσετε τί πιστεύω , θα σας πω πως μάλλον είναι δάχτυλος της Φερενίκης.... Φαίνεται την ώρα που την μάλωσα θα μου'ριξε κάποια κρυφή μούτζα πίσω από την οθόνη κι ήρθε εκείνη και βρήκε τον στόχο της.......
Έτσι είναι φιλενάδα;....... 


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--