NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Ο Δίας!!

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2007

Ο Δίας!!

Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη, από την έξαψη σχεδόν δεν έχω κοιμηθεί ,....... γιατί;....
Γιατί από σήμερα το βράδυ οι άντρες της ζωής μου από πέντε θα γίνουν έξι. Παιδιά είμαι ερωτευμένη, ναι το ομολογώ, ξεμυαλίστηκα μ'ένα κούκλο που μου πήρε τα μυαλά.
Χθες το απόγευμα λίγο πριν φύγω απ'το μαγαζί είχα μπει σ'αυτό το σαιτ κι όπως κάνω συχνά πυκνά τους τελευταίους μήνες, χάζευα τις αγγελίες.
Αυτή που τον αφορούσε ήταν από τις πιο λεπτομερείς με πολλά παινέματα για τον χαρακτήρα του και τους καλούς του τρόπους κι είχε και φωτογραφία. Αφού λοιπόν διάβασα με ενδιαφέρον το τί και το πώς, πήγα και στο "δια ταύτα"...και κλικάρισα πάνω στην φωτογραφία...
Ένα θα σας πω, ....είναι θεός ...ήλιος καλοκαιρινός ...κι έτερον ουδέν. Μιλάμε πως ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά, μπαμ και κάτω.
Χωρίς δεύτερη σκέψη πήρα τηλέφωνο, η αγγελία ήταν δημοσιευμένη ήδη μια βδομάδα και φοβόμουν πως θα του είχαν βρει άλλη αγκαλιά, αλλά το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον , που έλεγαν κι οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
Αυτός ο άντρας ήταν το κισμέτ μου, ήταν γεννημένος για να έρθει να....συζήσουμε.
Ο Δίας είναι σκύλος όπως ίσως καταλάβατε, είχαμε σκύλο ξανά πριν χρόνια όταν οι μεγάλοι μου γιοί ήταν στην ηλικία που είναι τα μικρά τώρα, μέχρι που μας πέθανε από γηρατειά. Από τότε δεν είχα επιχειρήσει να πάρω άλλο σκυλί, έλεγα μάλιστα χαριτολογώντας πως μετά την Χάιντι "έκλεισα" τα πάρε δώσε μου με τα σκυλιά.
Όμως τον τελευταίο χρόνο, έχοντας και τα μικρά να το ζητάνε, είχα ξεσηκωθεί κι εγώ κι όλο έμπαινα στα σαιτς και κρυφοκοιτούσα κι όλο το τριγυρνούσα στο μυαλό μου.
Χθες βλέποντας τον ήξερα πως ήταν το ιδανικό σκυλί για την οικογένειά μας. Περιττό να σας πω πως ξεσηκωθήκαμε όλοι, έπρεπε να βλέπατε τους δυο μικρούς για πότε διάβασαν τα μαθήματά τους για να πάμε να δούμε μετά τον Δία......σε χρόνο dt!
Oύτε που νοιάστηκα να μαγειρέψω για σήμερα, έτσι κι αλλιώς δεν προλάβαινα κιόλας γιατί μπήκαμε στο αυτοκίνητο σιμπούρμπουλοι και διασχίσαμε το μισό λεκανοπέδιο Αττικής για να τον δούμε.
Έπρεπε να ήσασταν από μια μεριά να βλέπατε τί χαρές έκανε με τα παιδιά. Ο φουκαράς ο Δίας είναι ένα ταλαιπωρημένο σκυλί, που κάποιοι το πέταξαν στο δρόμο, απ'όπου τον μάζεψε η κυρία που είχε βάλει την αγγελία. Είναι περίπου ενάμιση χρονών, απόλυτα υπάκουος και ήσυχος και λατρεύει τα παιδιά.
Χθες κάναμε την πρώτη μας γνωριμία και σήμερα το βράδυ θα έρθει για πλήρη εγκατάσταση στο σπίτι μας.
Ο Δίας όμως δεν έχει μόνο προτερήματα και αρετές, έχει κι ένα ελάττωμα, μοναδικό μεν....ελάττωμα δε................ροχαλίζει!!! 





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--