NdGzzpZ9Sli_-Q4Pn0WemvVliwQ Άρες μάρες-Ημερολόγιο ©: Έχει ο σπάιντερμαν γκριζογάλανα μάτια;

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Έχει ο σπάιντερμαν γκριζογάλανα μάτια;

Kαλέ τα Χριστούγεννα περιμένουμε ή τις απόκριες;...
Μπερδεύτηκα η γυναίκα......
Χθες το απόγευμα, είχα βάλει το ταψί με το φαί στο φούρνο (αυτά είναι τα ζόρια της εργαζόμενης...μαγειρεύεις από το προηγούμενο βράδυ θες δεν θες) και χάζευα στην οθόνη του πισίου μου, όχι δηλαδή αυτή καθαυτή την οθόνη....αλλά αυτά που έδειχνε η οθόνη.... να καταλαβαινόμαστε..
Εκεί που λέτε που έκανα τις περατζάδες μου στα μπλόγκια, βλέπω με την άκρη του ματιού μου να περνά βολίδα απ'το χωλ, ο σπάιντερμαν.
Στην αρχή είπα πως κάνανε πουλάκια τα μάτια μου και δεν έδωσα σημασία. Την δεύτερη φορά όμως που είδα την κόκκινη σκιά να περνά βολίδα, αντίθετα αυτή την φορά, πείστηκα πως έχουν δίκιο αυτοί που λένε πως τα καλύτερα σενάρια τα γράφει η ίδια η ζωή.
Να δεις που υπάρχει ο σπάιντερμαν κι εμείς οι άπιστοι Θωμάδες το αμφισβητούσαμε τόσο καιρό..σκέφτηκα. Αυτή η σιλουέτα όμως μέσα από το κόκκινο ρούχο με την μεγάλη μαύρη αράχνη στο θώρακα κάτι μου θύμιζε.....η περπατησιά του, το τρεχαλητό του, κάπου με παρέπεμπαν.....
- Για καμ του δώθε σπάιντερμαν, ανέκραξα..... και ω του θαύματος!...ο σπάιντερμαν υπάκουσε και ήρθε κοντά μου....Μέσα από τις δυο τρύπες της κοκκινόμαυρης κουκούλας του με κοιτούσαν δυο γκριζογάλανα μάτια......
Έχει ο σπάιντερμαν γκριζογάλανα μάτια;.....
- Π;.....
- ναι μαμά
- τί κάνεις παιδάκι μου με την αποκριάτικη στολή;
- παίζουμε μαμά.
Καλά καταλάβατε, τα δυο αστροπελέκια είχαν βρει στην ντουλάπα τις αποκριάτικες περσινές και προπέρσινες στολές κι αποφάσισαν να παρακάμψουν τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά, τα Φώτα και να πάνε κατ'ευθείαν στις Απόκριες....
Αφού δεν κατέβασαν απ'το πατάρι τις σανίδες, τα κουβαδάκια, τις τσουγκράνες και δεν τουμπάρισαν στο σαλόνι κανα κυβικό αμμοχάλικο, ..... είμαι κι ευχαριστημένη!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου


--